Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Logotypy Funduszy Europejskich, Rzeczpospolitej Polskiej, Unii Europejskiej

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Zaproszenie do składania ofert na wyłonienie ekspertów do pracy w think tanku "Projektowanie uniwersalne" - AKTUALIZACJA!

Zaproszenie do składania ofert na wyłonienie ekspertów do pracy w think tanku "Projektowanie uniwersalne" - AKTUALIZACJA!

UWAGA! W toku badania i oceny ofert, w związku ze zwróceniem się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert, ogłoszenie wyników zostanie opublikowane w późniejszym terminie, jednak z zachowaniem 30-tu dni związania ofertą, tj. najpóźniej do dnia 20.04.2023 r.

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Uniwersytetu Jagiellońskiego „Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój”, nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-A048/19-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020”.

I. Zamawiający: 

Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków,
NIP: 675-000-22-36, REGON: 000001270
 
Nazwa jednostki wykonującej zadanie: 
Biuro Projektu Odpowiedzialne Wsparcie i Zrównoważony Rozwój, 
ul. Czapskich 4, 31-110 Kraków. e-mail: przelamuj@uj.edu.pl
strona internetowa: www.przelamuj.uj.edu.pl
miejsce publikacji ogłoszeń i informacji: www.przelamuj.uj.edu.pl

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie ofertowego o wartości szacunkowej poniżej równowartości kwoty 130 000,00 PLN netto, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2022 poz. 1710), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy.
  2. Do niniejszego zamówienia i postępowania stosuje się Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (wersja z dnia 21 grudnia 2020 r. z odpowiednimi zmianami i wyłączeniami).
  3. Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją projektu pn. „Odpowiedzialne Wsparcie i Zrównoważony Rozwój”, na podstawie umowy o dofinansowanie nr: POWR.03.05.00-00-A048/19-00, współfinansowanego ze środków UE, a także w związku z obowiązkiem stosowania zasady konkurencyjności.

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem postępowania jest wyłonienie ekspertów - członków grupy roboczej Think Tanku „Projektowanie uniwersalne”, prowadzonego w ramach zadania 12 projektu „Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój”. Każdy ekspert pracować będzie nad zagadnieniami związanymi z projektowaniem uniwersalnym, Design Thinking, projektowaniem włączającym, adaptacjami dla osób z  niepełnoprawnościami, adaptacjami dla osób starszych, zasadami projektowania uniwersalnego, zabawkami integracyjnymi i stymulującymi dla dzieci. Prace te mają prowadzić do rozszerzenia programów metodyki projektowania o projektowanie uniwersalne i popularyzację jego idei wśród projektantów oraz osób współtworzących przestrzeń użytkową.
  2. Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na maksymalnie dwóch ekspertów. 
  3. Zadaniem uczestników Think Tanku będzie wspólne opracowanie dobrych praktyk w  projektowaniu i metodologii projektowania uniwersalnego.  Efektem prac Think Tanku będą wypracowane materiały merytoryczne dotyczące m.in.: projektowania uniwersalnego, Design Thinking, projektowania włączającego, adaptacji dla osób z niepełnoprawnościami, adaptacji dla osób starszych, zasad projektowania uniwersalnego, zabawek integracyjnych i stymulujących dla dzieci. Prace te mają prowadzić do rozszerzenia programów metodyki projektowania o projektowanie uniwersalne i popularyzację jego idei wśród projektantów oraz osób współtworzących przestrzeń użytkową. Członkowie Think Tanku zajmą się wspólnym przygotowaniem wytycznych projektowych ułatwiających prace projektantom oraz uczestnikom procesu kreowania przestrzeni. 
  4. Uczestnicy biorąc czynny udział w posiedzeniach Think Tanku podzielą się własną wiedzą z dziedzin takich jak: 
    • metodyka projektowania 
    • wiedza ekspercka z zakresu projektowania uniwersalnego i doświadczenie związane ze zrealizowanymi projektami
    • projektowanie na potrzeby osób z niepełnosprawnościami: ruchową, wzrokową, słuchową, z  zaburzeniami psychicznymi
    • projektowanie uwzględniające potrzeby osób starszych
    • projektowanie adaptacji dla osób z niepełnosprawnością sprzężoną
    1. Tematyka spotkań Think Tanku:
      • Projektowanie uniwersalne
      • Dostępność przestrzeni publicznej, prywatnej, wirtualnej
      • Wspomaganie kierunkowe i adaptacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 
      • Komunikacja alternatywna
      • Projektowanie włączające
  5. Przedmiot zamówienia obejmuje:
    1. Aktywny udział w spotkaniach Think Tanku.
      • czas trwania jednego spotkania: ok. 3h
      • spotkania odbywać się będą w formie zdalnej lub stacjonarnej lub łączonej,
      • zamawiający poinformuje Wykonawcę o dokładnym terminie spotkania około 2 tyg. przed planowanym terminem spotkania,
      • przewidywana łączna liczba spotkań grupy roboczej dla całego zamówienia: 8. 
    2. Wystąpienie eksperckie podczas spotkania Think Tanku. Dokładna tematyka wystąpienia zostanie ustalona w porozumieniu z Wykonawcą:
      • na jednym posiedzeniu grupy roboczej planowane jest jedno wystąpienie eksperckie,
      • wystąpienie będzie dotyczyć wybranych tematów z zakresu kompetencji poszczególnych ekspertów m.in.: projektowania uniwersalnego, projektowania włączającego, adaptacji dla osób z niepełnoprawnościami, adaptacji dla osób starszych, norm projektowych dla projektowania uniwersalnego, zabawek integracyjnych dla dzieci.
    3. Opracowanie artykułu. Dokładna tematyka artykułu zostanie ustalona w porozumieniu z Wykonawcą,
      • długość artykułu ok. 10 stron A4
      • termin oddania artykułu: do dwóch miesięcy od ustalenia z Wykonawcą
      • Przygotowanie artykułu wiąże się z przekazaniem majątkowych praw autorskich na rzecz Zamawiającego.

IV. OBOWIĄZKI WYKONAWCY I ZAMAWIAJĄCEGO

Do obowiązków Wykonawcy należy:
  1. Aktywne uczestnictwo w spotkaniach zespołu grupy roboczej Think Tanku. 
  2. Przygotowanie i wygłoszenie wystąpienia eksperckiego.
  3. Opracowywanie artykułu.
  4. W trakcie realizacji zlecenia wymagana będzie ścisła współpraca i komunikacja wszystkich ekspertów ze sobą nawzajem oraz z Zamawiającym.
Do obowiązków Zamawiającego należy;
  1. Komunikacja z ekspertami którzy realizować będą zlecenie;
  2. Nadzór, monitorowanie oraz moderowanie postępów prac zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego.

V. ZASADY ROZLICZANIA

  1. Uczestnik Think Tanku rozliczać się będzie każdorazowo po odbyciu spotkania grupy roboczej na podstawie listy obecności oraz dostarczonej i poprawnie wypełnionej faktury lub rachunku. 
  2. Rozliczenie za przygotowanie i wygłoszenie wystąpienia eksperckiego na posiedzeniu Think Tanku zostanie dokonane na podstawie faktury/rachunku.
  3. Rozliczenie za przygotowanie artykułu zostanie dokonane po oddaniu artykułu, na podstawie faktury/rachunku wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym.
  4. Zapłata za wykonanie danej części przedmiotu zamówienia nastąpi po odbiorze przez Zamawiającego ww. zakresu zamówienia, na podstawie faktury lub równoważnego dokumentu księgowego, w terminie do 30 dni od licząc doręczenia danej faktury/danego rachunku Zamawiającemu.
  5. W przypadku Wykonawcy, który nie prowadzi działalności gospodarczej dnia otrzymania faktury/rachunku przez Zamawiającego, przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze/rachunku.
  6. Zamawiający zastrzega, że od wskazanej powyżej kwoty wynagrodzenia, potrąci kwotę stanowiącą wszelkie świadczenia, które powstaną po stronie Zamawiającego, w szczególności ewentualną zaliczkę na należny podatek dochodowy, narzuty powstałe po stronie Zamawiającego lub mogące powstać po stronie Wykonawcy; powyższa kwota stanowi maksymalny koszt, jaki poniesie Zamawiający w celu realizacji umowy.
  7. Przygotowanie artykułu wiąże się z przekazaniem majątkowych praw autorskich na rzecz Zamawiającego.
  8. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z uczestnictwem w posiedzeniach Think Tanku, tj. koszty związane z przygotowaniem artykułu, w tym przekazanie praw autorskich na rzecz Zamawiającego oraz koszty związane z wystąpieniem eksperckim.
  9. Wykonawca winien przygotować ofertę zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze formularza ofertowego i jego załącznikach. W szczególności, w złożonej do oferty kalkulacji cenowej należy wyszczególnić ceny jednostkowe za elementy przedmiotu zamówienia: cena za udział w 1 posiedzeniu w charakterze uczestnika Think Tanku Projektowanie Uniwersalny, cena za 1 artykuł oraz cena za 1 wystąpienie eksperckie.
VI. HARMONOGRAM PRACY THINK TANKU:
  1. Czas działania Think Tanku: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r.
  2. Szacowana liczba spotkań Think Tanku: 8, spotkania będą orientacyjnie równomiernie rozłożone w okresie trwania umowy, orientacyjny czas trwania 1 spotkania – ok. 3h 
  3. O terminach spotkań Zamawiający poinformuje Wykonawców na ok. 2 tygodnie przed wyznaczonym terminem spotkania,
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w porozumieniu z Wykonawcą terminów rozpoczęcia i zakończenia spotkań Think-Tanku.

VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

  1. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia zawierającego informacje niezbędne do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Formularza Oferty).
  2. KWALIFIKACJE ZAWODOWE
    1. O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, iż każda z osób dedykowanych do realizacji zamówienia spełniają następujące warunki:
      • Posiada wykształcenie wyższe z jednego z wymienionych kierunków studiów, to jest w zakresie projektowania i architektury lub projektowania wnętrz lub pedagogiki specjalnej lub edukacji i rehabilitacji osób niepełnosprawnych lub kierunków pokrewnych;
      • Posiada minimum dwuletnie doświadczenie w obszarze projektowania uniwersalnego lub analizy grup z niepełnosprawnościami lub projektowania ergonomicznego, różnorodności lub włączenia społecznego osób z niepełnosprawnościami.
  3. POWIĄZANIA KAPITAŁOWE I OSOBOWE
    1. Warunkiem ubiegania się o wykonanie zamówienia jest brak powiązań kapitałowych lub osobowych Zamawiającego i Wykonawcy.
      Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: 
      • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
      • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
      • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
      • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 
  4. POZOSTAŁE PRZECIWDZIAŁANIE WSPIERANIA AGRESJI NA UKRAINĘ
    1. Wykonawca nie jest podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
      • wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
      • wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
      • wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
      Wzór w/w oświadczeń o spełnianiu powyższych warunków stanowi integralną część Formularza Ofertowego.
      Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem jego oferty.
  5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych w postępowaniu ofert na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Zapytaniu ofertowym.

VIII. KRYTERIA OCENY I WYBORU OFERT:

  1. Zamawiający dokona oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert nie podlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi niniejszego Zapytania ofertowego (wg warunków udziału w  postępowaniu opisanych w pkt. VII zapytania).
  2. Zamawiający wybierze spośród nadesłanych w terminie, formalnie zgodnych ofert Wykonawców, którzy potwierdzą spełnienie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu. 
  3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert:
A. OCENA OFERT WG KRYTERIUM NAJNIŻSZA CENA  (C )
  1. Waga kryterium najniższa cena (cena brutto = C) wynosi 70% 
  2. Kryterium oceny ofert jest najniższa cena, rozumiana jako wynagrodzenie za każdą część realizacji zamówienia brutto.
  3. Punkty przyznawane za kryterium „cena” będą liczone wg następującego wzoru:
    C = (Cnaj : Co) x 70
    gdzie:
    C – liczba punktów przyznana danej ofercie,
    Cnaj – najniższa cena spośród ważnych ofert,
    Co – cena podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
  4. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z uczestnictwem w posiedzeniach Think Tanku tj., cenę jednostkową za udział 1 eksperta w 1 posiedzeniu , cenę jednostkową za napisanie 1 artykułu wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych na rzecz Zamawiającego, cenę jednostkową za 1 wystąpienie.
B. OCENA OFERT WG KRYTERIUM DOŚWIADCZENIE (D)
  1. Waga Kryterium wyboru oferty: doświadczenie (D) wynosi   20% .
  2. Punkty przyznawane za kryterium „Doświadczenie osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia”, będą liczone wedle następujących zasad:
    Osoba dedykowana do realizacji zamówienia (ekspert) posiada doświadczenie z zakresu prezentacji w formie publikacji lub prelekcje na konferencjach z tematyki opisanej w III pkt. 4 Zamawiający przyzna:
    • 0 pkt. za nieprzedstawienie przynajmniej 1 prezentacji lub publikacji; 
    • 5 pkt. za 1 prezentację lub publikację; 
    • 10 pkt. za 2 prezentacje lub publikacje; 
    • 15 pkt. za 3 prezentacje lub publikacje; 
    • 20 pkt. za 4 prezentacje lub publikacje lub więcej. 
Jeżeli wykonawca zgłasza do realizacji zadania dwóch ekspertów, wówczas punkty zostaną przyznane jeśli każdy z dedykowanych ekspertów spełni ww. wymóg.
 
C. OCENA OFERT WG KRYTERIUM ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO (J)
  1. Waga kryterium znajomości języka angielskiego wynosi 10 %
  2. Punkty przyznawane za kryterium „Znajomość języka angielskiego osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia”, będą liczone wedle następujących zasad:
    • Posiada znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 
    • 10 pkt. za znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2; 
    • 0 pkt za brak znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2
    • Jeżeli wykonawca zgłasza do realizacji zadania dwóch ekspertów, wówczas punkty zostaną przyznane jeśli każdy z dedykowanych ekspertów spełni ww. wymóg.
  3. Po dokonaniu oceny oferty, punkty zostaną zsumowane. Tak uzyskana ocena za kryteria stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
  4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    Cena (C) + Doświadczenie (D) + Znajomość języka angielskiego (J) = 70 + 20 +10 =100 punktów
    • Wykonawca w celu uzyskania punktów w kryterium doświadczenie winien podać informacje niezbędne do przyznania punktów według wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 2 do formularza oferty.
    • Wykonawca w celu wykazania kryterium znajomość języka angielskiego na poziomie B2 winien podać informacje niezbędne do przyznania punktów według wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 3 do formularza oferty.
    • Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (bez zaokrągleń).
    • Oferty, które uzyskają najwyższą liczbę punktów, uznane zostanie za najkorzystniejsze.
    • Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

IX. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

  1. Oferta musi być sporządzona w formie elektronicznej albo w zwykłej formie pisemnej.
  2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  3. Wszystkie ceny należy podać w PLN.
  4. Oferta musi być podpisana zgodnie ze sposobem reprezentacji danego podmiotu oraz muszą być wypełnione i podpisane wszystkie załączniki do niniejszego zapytania.
  5. Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 wraz z następującymi załącznikami:
    • Załącznik nr 2 - Klauzula informacyjna ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych,
    • Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy – ustawa sankcyjna,
    • Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
  6. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem:
    Biuro Projektu Odpowiedzialne Wsparcie i Zrównoważony Rozwój, ul. Czapskich 4, 31-110 Kraków
    • poczty elektronicznej na adres: katarzyna.gajkowska@uj.edu.pl
    • pocztą, kurierem lub też dostarczona osobiście na adres: 
    • bądź bezpośrednio przez bazę konkurencyjności, po wcześniejszym założeniu konta Oferenta i zalogowaniu się do dnia 21.03.2023 r. 
  7. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oferty w terminie do dnia: 21.03.2023 r.
  8. Oferty złożone po terminie składania ofert podlegają odrzuceniu.
  9. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  10. Oferta powinna być:
    • opatrzona pieczątką firmową (jeśli dotyczy),
    • posiadać datę sporządzenia, 
    • zawierać adres lub siedzibę wykonawca, numer telefonu, numer NIP, 
    • być czytelnie podpisana przez Wykonawcę, osobę lub osoby reprezentujące Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze, bądź osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 
  11. Ocena ofert zostanie dokonana po dniu upływu terminu składania ofert, tj. najpóźniej do 29.03.2023 r. do godz. 17:00., a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony w bazie konkurencyjności oraz za pośrednictwem wiadomości mailowej. 
  12. Termin związania ofertą: Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 
  13. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą określonego w dokumentach zamówienia, zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwraca się jednokrotnie do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
  14. Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w ust. 12 powyżej, wymaga złożenia przez wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
  15. Zapytanie ofertowe upublicznione w bazie konkurencyjności, link: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/

X. INNE POSTANOWIENIA

  1. Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze. Postępowanie nie jest prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2022 poz. 1710).
  2. Przed złożeniem ofert Wykonawcy mogą przesyłać Zamawiającemu uwagi i pytania na adres: przelamuj@uj.edu.pl, co do treści niniejszego Zapytania ofertowego. Zamawiający informuje, iż udzieli odpowiedzi na uwagi i pytania, które wpłyną na co najmniej 2 dni robocze przed pierwotnym terminem składania ofert. Uwagi i pytania, które wpłyną poza wskazanym powyżej terminie, Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi. W uzasadnionych przypadkach, w szczególności uwzględniając przesłane uwagi, Zamawiający może dokonać zmiany treści niniejszego Zapytania ofertowego oraz odpowiednio wydłużyć termin składania ofert.
  3. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
  4. Zamawiający po upływie terminu składania ofert, może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
    1. nie złożono żadnej oferty;
    2. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
    3. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
    4. w przypadku, gdy zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
    5. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
    6. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  5. W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w stosunku do treści Zapytania ofertowego w celu właściwej realizacji zamówienia zastrzega się możliwość dokonania niniejszych zmian w drodze aneksu do umowy.
  6. Niniejsze Zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. 
  7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert.
  8. Zamawiający powiadomi mailowo wszystkich Wykonawców o wynikach postępowania w terminie do 7 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty, a także poprzez opublikowanie informacji z wyboru ofert w Bazie konkurencyjności.
  9. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
  10. W przypadku jeśli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy na wykonanie zamówienia objętego niniejszym zapytaniem z kolejnym Wykonawcą w rankingu ofert, który złożył ważną ofertę. Wybór kolejnego Wykonawcy będzie zgodny z kryteriami określonymi w pkt. VI niniejszego zapytania. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  11. Przewiduje się możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w przypadkach wskazanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego.
  12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych albo ofert wariantowych.
  13. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
  14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 
  15. Wykonawca składając ofertę akceptuje zapisy wzoru umowy.
  16. Integralną częścią Zapytania ofertowego są załączniki nr 1-5.
 
Załączniki do zapytania ofertowego (umieszczono w plikach do pobrania)
  • Załącznik nr 1 - Formularz oferty,
  • Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy – art. 13, 14 RODO,
  • Załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna RODO
  • Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy – ustawa sankcyjna
  • Załącznik nr 5 - Wzór umowy.
Pliki do pobrania
docx
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
docx
Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy – art. 13, 14 RODO
docx
Załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna RODO
docx
Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy – ustawa sankcyjna
pdf
Załącznik nr 5 - Wzór umowy