Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Widok zawartości stron
Aktualności
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Zaproszenie do składania ofert na wyłonienie ekspertów do pracy w think tanku "Projektowanie uniwersalne" - AKTUALIZACJA!
UWAGA! W toku badania i oceny ofert, w związku ze zwróceniem się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert, ogłoszenie wyników zostanie opublikowane w późniejszym terminie, jednak z zachowaniem 30-tu dni związania ofertą, tj. najpóźniej do dnia 20.04.2023 r.
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Uniwersytetu Jagiellońskiego „Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój”, nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-A048/19-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020”.
I. Zamawiający:
Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków,
NIP: 675-000-22-36, REGON: 000001270
Nazwa jednostki wykonującej zadanie:
Biuro Projektu Odpowiedzialne Wsparcie i Zrównoważony Rozwój,
ul. Czapskich 4, 31-110 Kraków. e-mail: przelamuj@uj.edu.pl
strona internetowa: www.przelamuj.uj.edu.pl
miejsce publikacji ogłoszeń i informacji: www.przelamuj.uj.edu.pl
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie ofertowego o wartości szacunkowej poniżej równowartości kwoty 130 000,00 PLN netto, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2022 poz. 1710), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy.
- Do niniejszego zamówienia i postępowania stosuje się Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (wersja z dnia 21 grudnia 2020 r. z odpowiednimi zmianami i wyłączeniami).
- Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją projektu pn. „Odpowiedzialne Wsparcie i Zrównoważony Rozwój”, na podstawie umowy o dofinansowanie nr: POWR.03.05.00-00-A048/19-00, współfinansowanego ze środków UE, a także w związku z obowiązkiem stosowania zasady konkurencyjności.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem postępowania jest wyłonienie ekspertów - członków grupy roboczej Think Tanku „Projektowanie uniwersalne”, prowadzonego w ramach zadania 12 projektu „Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój”. Każdy ekspert pracować będzie nad zagadnieniami związanymi z projektowaniem uniwersalnym, Design Thinking, projektowaniem włączającym, adaptacjami dla osób z niepełnoprawnościami, adaptacjami dla osób starszych, zasadami projektowania uniwersalnego, zabawkami integracyjnymi i stymulującymi dla dzieci. Prace te mają prowadzić do rozszerzenia programów metodyki projektowania o projektowanie uniwersalne i popularyzację jego idei wśród projektantów oraz osób współtworzących przestrzeń użytkową.
- Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na maksymalnie dwóch ekspertów.
- Zadaniem uczestników Think Tanku będzie wspólne opracowanie dobrych praktyk w projektowaniu i metodologii projektowania uniwersalnego. Efektem prac Think Tanku będą wypracowane materiały merytoryczne dotyczące m.in.: projektowania uniwersalnego, Design Thinking, projektowania włączającego, adaptacji dla osób z niepełnoprawnościami, adaptacji dla osób starszych, zasad projektowania uniwersalnego, zabawek integracyjnych i stymulujących dla dzieci. Prace te mają prowadzić do rozszerzenia programów metodyki projektowania o projektowanie uniwersalne i popularyzację jego idei wśród projektantów oraz osób współtworzących przestrzeń użytkową. Członkowie Think Tanku zajmą się wspólnym przygotowaniem wytycznych projektowych ułatwiających prace projektantom oraz uczestnikom procesu kreowania przestrzeni.
- Uczestnicy biorąc czynny udział w posiedzeniach Think Tanku podzielą się własną wiedzą z dziedzin takich jak:
- metodyka projektowania
- wiedza ekspercka z zakresu projektowania uniwersalnego i doświadczenie związane ze zrealizowanymi projektami
- projektowanie na potrzeby osób z niepełnosprawnościami: ruchową, wzrokową, słuchową, z zaburzeniami psychicznymi
- projektowanie uwzględniające potrzeby osób starszych
- projektowanie adaptacji dla osób z niepełnosprawnością sprzężoną
- Tematyka spotkań Think Tanku:
- Projektowanie uniwersalne
- Dostępność przestrzeni publicznej, prywatnej, wirtualnej
- Wspomaganie kierunkowe i adaptacja dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Komunikacja alternatywna
- Projektowanie włączające
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Aktywny udział w spotkaniach Think Tanku.
- czas trwania jednego spotkania: ok. 3h
- spotkania odbywać się będą w formie zdalnej lub stacjonarnej lub łączonej,
- zamawiający poinformuje Wykonawcę o dokładnym terminie spotkania około 2 tyg. przed planowanym terminem spotkania,
- przewidywana łączna liczba spotkań grupy roboczej dla całego zamówienia: 8.
- Wystąpienie eksperckie podczas spotkania Think Tanku. Dokładna tematyka wystąpienia zostanie ustalona w porozumieniu z Wykonawcą:
- na jednym posiedzeniu grupy roboczej planowane jest jedno wystąpienie eksperckie,
- wystąpienie będzie dotyczyć wybranych tematów z zakresu kompetencji poszczególnych ekspertów m.in.: projektowania uniwersalnego, projektowania włączającego, adaptacji dla osób z niepełnoprawnościami, adaptacji dla osób starszych, norm projektowych dla projektowania uniwersalnego, zabawek integracyjnych dla dzieci.
- Opracowanie artykułu. Dokładna tematyka artykułu zostanie ustalona w porozumieniu z Wykonawcą,
- długość artykułu ok. 10 stron A4
- termin oddania artykułu: do dwóch miesięcy od ustalenia z Wykonawcą
- Przygotowanie artykułu wiąże się z przekazaniem majątkowych praw autorskich na rzecz Zamawiającego.
- Aktywny udział w spotkaniach Think Tanku.
IV. OBOWIĄZKI WYKONAWCY I ZAMAWIAJĄCEGO
Do obowiązków Wykonawcy należy:
- Aktywne uczestnictwo w spotkaniach zespołu grupy roboczej Think Tanku.
- Przygotowanie i wygłoszenie wystąpienia eksperckiego.
- Opracowywanie artykułu.
- W trakcie realizacji zlecenia wymagana będzie ścisła współpraca i komunikacja wszystkich ekspertów ze sobą nawzajem oraz z Zamawiającym.
Do obowiązków Zamawiającego należy;
- Komunikacja z ekspertami którzy realizować będą zlecenie;
- Nadzór, monitorowanie oraz moderowanie postępów prac zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego.
V. ZASADY ROZLICZANIA
- Uczestnik Think Tanku rozliczać się będzie każdorazowo po odbyciu spotkania grupy roboczej na podstawie listy obecności oraz dostarczonej i poprawnie wypełnionej faktury lub rachunku.
- Rozliczenie za przygotowanie i wygłoszenie wystąpienia eksperckiego na posiedzeniu Think Tanku zostanie dokonane na podstawie faktury/rachunku.
- Rozliczenie za przygotowanie artykułu zostanie dokonane po oddaniu artykułu, na podstawie faktury/rachunku wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym.
- Zapłata za wykonanie danej części przedmiotu zamówienia nastąpi po odbiorze przez Zamawiającego ww. zakresu zamówienia, na podstawie faktury lub równoważnego dokumentu księgowego, w terminie do 30 dni od licząc doręczenia danej faktury/danego rachunku Zamawiającemu.
- W przypadku Wykonawcy, który nie prowadzi działalności gospodarczej dnia otrzymania faktury/rachunku przez Zamawiającego, przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze/rachunku.
- Zamawiający zastrzega, że od wskazanej powyżej kwoty wynagrodzenia, potrąci kwotę stanowiącą wszelkie świadczenia, które powstaną po stronie Zamawiającego, w szczególności ewentualną zaliczkę na należny podatek dochodowy, narzuty powstałe po stronie Zamawiającego lub mogące powstać po stronie Wykonawcy; powyższa kwota stanowi maksymalny koszt, jaki poniesie Zamawiający w celu realizacji umowy.
- Przygotowanie artykułu wiąże się z przekazaniem majątkowych praw autorskich na rzecz Zamawiającego.
- Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z uczestnictwem w posiedzeniach Think Tanku, tj. koszty związane z przygotowaniem artykułu, w tym przekazanie praw autorskich na rzecz Zamawiającego oraz koszty związane z wystąpieniem eksperckim.
- Wykonawca winien przygotować ofertę zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze formularza ofertowego i jego załącznikach. W szczególności, w złożonej do oferty kalkulacji cenowej należy wyszczególnić ceny jednostkowe za elementy przedmiotu zamówienia: cena za udział w 1 posiedzeniu w charakterze uczestnika Think Tanku Projektowanie Uniwersalny, cena za 1 artykuł oraz cena za 1 wystąpienie eksperckie.
VI. HARMONOGRAM PRACY THINK TANKU:
- Czas działania Think Tanku: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r.
- Szacowana liczba spotkań Think Tanku: 8, spotkania będą orientacyjnie równomiernie rozłożone w okresie trwania umowy, orientacyjny czas trwania 1 spotkania – ok. 3h
- O terminach spotkań Zamawiający poinformuje Wykonawców na ok. 2 tygodnie przed wyznaczonym terminem spotkania,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w porozumieniu z Wykonawcą terminów rozpoczęcia i zakończenia spotkań Think-Tanku.
VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Wykonawca jest zobowiązany do wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia zawierającego informacje niezbędne do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Formularza Oferty).
- KWALIFIKACJE ZAWODOWE
- O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, iż każda z osób dedykowanych do realizacji zamówienia spełniają następujące warunki:
- Posiada wykształcenie wyższe z jednego z wymienionych kierunków studiów, to jest w zakresie projektowania i architektury lub projektowania wnętrz lub pedagogiki specjalnej lub edukacji i rehabilitacji osób niepełnosprawnych lub kierunków pokrewnych;
- Posiada minimum dwuletnie doświadczenie w obszarze projektowania uniwersalnego lub analizy grup z niepełnosprawnościami lub projektowania ergonomicznego, różnorodności lub włączenia społecznego osób z niepełnosprawnościami.
- O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, iż każda z osób dedykowanych do realizacji zamówienia spełniają następujące warunki:
- POWIĄZANIA KAPITAŁOWE I OSOBOWE
- Warunkiem ubiegania się o wykonanie zamówienia jest brak powiązań kapitałowych lub osobowych Zamawiającego i Wykonawcy.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Warunkiem ubiegania się o wykonanie zamówienia jest brak powiązań kapitałowych lub osobowych Zamawiającego i Wykonawcy.
- POZOSTAŁE PRZECIWDZIAŁANIE WSPIERANIA AGRESJI NA UKRAINĘ
- Wykonawca nie jest podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Wzór w/w oświadczeń o spełnianiu powyższych warunków stanowi integralną część Formularza Ofertowego.Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem jego oferty.
- Wykonawca nie jest podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
- Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych w postępowaniu ofert na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Zapytaniu ofertowym.
VIII. KRYTERIA OCENY I WYBORU OFERT:
- Zamawiający dokona oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert nie podlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi niniejszego Zapytania ofertowego (wg warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt. VII zapytania).
- Zamawiający wybierze spośród nadesłanych w terminie, formalnie zgodnych ofert Wykonawców, którzy potwierdzą spełnienie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert:
A. OCENA OFERT WG KRYTERIUM NAJNIŻSZA CENA (C )
- Waga kryterium najniższa cena (cena brutto = C) wynosi 70%
- Kryterium oceny ofert jest najniższa cena, rozumiana jako wynagrodzenie za każdą część realizacji zamówienia brutto.
- Punkty przyznawane za kryterium „cena” będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cnaj : Co) x 70gdzie:C – liczba punktów przyznana danej ofercie,Cnaj – najniższa cena spośród ważnych ofert,Co – cena podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
- Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z uczestnictwem w posiedzeniach Think Tanku tj., cenę jednostkową za udział 1 eksperta w 1 posiedzeniu , cenę jednostkową za napisanie 1 artykułu wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych na rzecz Zamawiającego, cenę jednostkową za 1 wystąpienie.
B. OCENA OFERT WG KRYTERIUM DOŚWIADCZENIE (D)
- Waga Kryterium wyboru oferty: doświadczenie (D) wynosi 20% .
- Punkty przyznawane za kryterium „Doświadczenie osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia”, będą liczone wedle następujących zasad:
Osoba dedykowana do realizacji zamówienia (ekspert) posiada doświadczenie z zakresu prezentacji w formie publikacji lub prelekcje na konferencjach z tematyki opisanej w III pkt. 4 Zamawiający przyzna:
- 0 pkt. za nieprzedstawienie przynajmniej 1 prezentacji lub publikacji;
- 5 pkt. za 1 prezentację lub publikację;
- 10 pkt. za 2 prezentacje lub publikacje;
- 15 pkt. za 3 prezentacje lub publikacje;
- 20 pkt. za 4 prezentacje lub publikacje lub więcej.
Jeżeli wykonawca zgłasza do realizacji zadania dwóch ekspertów, wówczas punkty zostaną przyznane jeśli każdy z dedykowanych ekspertów spełni ww. wymóg.
C. OCENA OFERT WG KRYTERIUM ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO (J)
- Waga kryterium znajomości języka angielskiego wynosi 10 %
- Punkty przyznawane za kryterium „Znajomość języka angielskiego osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia”, będą liczone wedle następujących zasad:
- Posiada znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
- 10 pkt. za znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;
- 0 pkt za brak znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2
- Jeżeli wykonawca zgłasza do realizacji zadania dwóch ekspertów, wówczas punkty zostaną przyznane jeśli każdy z dedykowanych ekspertów spełni ww. wymóg.
- Po dokonaniu oceny oferty, punkty zostaną zsumowane. Tak uzyskana ocena za kryteria stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena (C) + Doświadczenie (D) + Znajomość języka angielskiego (J) = 70 + 20 +10 =100 punktów
- Wykonawca w celu uzyskania punktów w kryterium doświadczenie winien podać informacje niezbędne do przyznania punktów według wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 2 do formularza oferty.
- Wykonawca w celu wykazania kryterium znajomość języka angielskiego na poziomie B2 winien podać informacje niezbędne do przyznania punktów według wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 3 do formularza oferty.
- Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (bez zaokrągleń).
- Oferty, które uzyskają najwyższą liczbę punktów, uznane zostanie za najkorzystniejsze.
- Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
IX. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Oferta musi być sporządzona w formie elektronicznej albo w zwykłej formie pisemnej.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Wszystkie ceny należy podać w PLN.
- Oferta musi być podpisana zgodnie ze sposobem reprezentacji danego podmiotu oraz muszą być wypełnione i podpisane wszystkie załączniki do niniejszego zapytania.
- Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 wraz z następującymi załącznikami:
- Załącznik nr 2 - Klauzula informacyjna ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych,
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy – ustawa sankcyjna,
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem:
Biuro Projektu Odpowiedzialne Wsparcie i Zrównoważony Rozwój, ul. Czapskich 4, 31-110 Kraków
- poczty elektronicznej na adres: katarzyna.gajkowska@uj.edu.pl,
- pocztą, kurierem lub też dostarczona osobiście na adres:
- bądź bezpośrednio przez bazę konkurencyjności, po wcześniejszym założeniu konta Oferenta i zalogowaniu się do dnia 21.03.2023 r.
- Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oferty w terminie do dnia: 21.03.2023 r.
- Oferty złożone po terminie składania ofert podlegają odrzuceniu.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową (jeśli dotyczy),
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę wykonawca, numer telefonu, numer NIP,
- być czytelnie podpisana przez Wykonawcę, osobę lub osoby reprezentujące Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze, bądź osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Ocena ofert zostanie dokonana po dniu upływu terminu składania ofert, tj. najpóźniej do 29.03.2023 r. do godz. 17:00., a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony w bazie konkurencyjności oraz za pośrednictwem wiadomości mailowej.
- Termin związania ofertą: Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą określonego w dokumentach zamówienia, zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwraca się jednokrotnie do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
- Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w ust. 12 powyżej, wymaga złożenia przez wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
- Zapytanie ofertowe upublicznione w bazie konkurencyjności, link: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
X. INNE POSTANOWIENIA
- Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze. Postępowanie nie jest prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2022 poz. 1710).
- Przed złożeniem ofert Wykonawcy mogą przesyłać Zamawiającemu uwagi i pytania na adres: przelamuj@uj.edu.pl, co do treści niniejszego Zapytania ofertowego. Zamawiający informuje, iż udzieli odpowiedzi na uwagi i pytania, które wpłyną na co najmniej 2 dni robocze przed pierwotnym terminem składania ofert. Uwagi i pytania, które wpłyną poza wskazanym powyżej terminie, Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi. W uzasadnionych przypadkach, w szczególności uwzględniając przesłane uwagi, Zamawiający może dokonać zmiany treści niniejszego Zapytania ofertowego oraz odpowiednio wydłużyć termin składania ofert.
- Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
- Zamawiający po upływie terminu składania ofert, może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty;
- wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
- w przypadku, gdy zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w stosunku do treści Zapytania ofertowego w celu właściwej realizacji zamówienia zastrzega się możliwość dokonania niniejszych zmian w drodze aneksu do umowy.
- Niniejsze Zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert.
- Zamawiający powiadomi mailowo wszystkich Wykonawców o wynikach postępowania w terminie do 7 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty, a także poprzez opublikowanie informacji z wyboru ofert w Bazie konkurencyjności.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
- W przypadku jeśli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy na wykonanie zamówienia objętego niniejszym zapytaniem z kolejnym Wykonawcą w rankingu ofert, który złożył ważną ofertę. Wybór kolejnego Wykonawcy będzie zgodny z kryteriami określonymi w pkt. VI niniejszego zapytania. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Przewiduje się możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w przypadkach wskazanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych albo ofert wariantowych.
- Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Wykonawca składając ofertę akceptuje zapisy wzoru umowy.
- Integralną częścią Zapytania ofertowego są załączniki nr 1-5.
Załączniki do zapytania ofertowego (umieszczono w plikach do pobrania)
- Załącznik nr 1 - Formularz oferty,
- Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy – art. 13, 14 RODO,
- Załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna RODO
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy – ustawa sankcyjna
- Załącznik nr 5 - Wzór umowy.