Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Logotypy Funduszy Europejskich, Rzeczpospolitej Polskiej, Unii Europejskiej

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Zaproszenie do składania ofert na wyłonienie 10 ekspertów do pracy w Think tanku „Narzędzia dla dostępności miejsc pracy”

Zaproszenie do składania ofert na wyłonienie 10 ekspertów do pracy w Think tanku „Narzędzia dla dostępności miejsc pracy”

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Uniwersytetu Jagiellońskiego „Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój”, nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-A048/19-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020”.

I.  ZAMAWIAJĄCY

Uniwersytet Jagielloński

ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków

NIP: 675-00-22-36, REGON: 000001270

Nazwa jednostki wykonującej zadanie:

Biuro projektu „Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój”

Tryb udzielenia zamówienia

  1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie rozeznania rynku o wartości szacunkowej poniżej równowartości kwoty 130 000 PLN netto, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy.
  2. Do niniejszego zamówienia i postępowania stosuje się Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (wersja z dnia 21 grudnia 2020 r. odpowiednimi zmianami i wyłączeniami).

 

II.   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem postępowania jest wyłonienie 10 ekspertów do pracy w think tanku „Narzędzia dla dostępności miejsc pracy”, prowadzonego w ramach projektu „Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój”.
  2. Eksperci pracować będą nad zagadnieniami związanymi z dostępnością miejsc pracy dla osób z niepełnosprawnościami na otwartym rynku, zwłaszcza w firmach międzynarodowych. Wypracują zakres kompetencji dla nowych stanowisk pracy - menedżerów dostępności, którzy zostaną pilotażowo zatrudnieni i przeszkoleni w projekcie „Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój” (na podstawie wypracowanych przez ekspertów zagadnień).
  3. Eksperci biorąc czynny udział podzielą się własną wiedzą w formie wystąpień podczas posiedzeń think tanku z dziedzin takich jak: społeczna odpowiedzialność uczelni/biznesu, różnorodność, włączenie społeczne i zrównoważonego rozwoju, technologie wspierające zatrudnienie i codzienne funkcjonowanie osób z niepełnosprawnościami, własne doświadczenia związane z niepełnosprawnością jako element partycypacji w opracowywanych rozwiązaniach. Eksperci opracują też materiały specjalistyczne we wskazanych przez Zamawiającego obszarach tematycznych związanych z dostępnością.
  4. Część spotkań może być prowadzona w języku angielskim z uwagi na fakt, iż niektóre z najnowszych badań i materiały źródłowe w dziedzinach stanowiących przedmiot rozważań do prac think tanku występują wyłącznie w tym języku. Podczas spotkań uczestnicy będą dzielić się nie tylko własnymi doświadczeniami, ale także bazować na wiedzy pochodzącej z takich badań i materiałów.
  5. Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie zamówienia podstawowego w szczególności:
    • 5.1  aktywny udział w spotkaniach think tanku w liczbie 8,
  6. Przedmiot zamówienia obejmuje w ramach prawa opcji, z którego Zamawiający może skorzystać w celu utrwalenia i/lub wskazania nowych wniosków, rozwiązań związanych z dostępnością omówionych podczas spotkań, w szczególności:
    • 6.1  opracowaniu materiałów/artykułów specjalistycznych na następujących zasadach:
      • a) tematyka materiałów/artykułu zostanie ustalona w porozumieniu z Wykonawcą,
      • b) termin oddania artykułu: do dwóch miesięcy od ustalenia z Wykonawcą tematu i objętości materiału/artykułu,
      • c) przewidywalna liczba materiałów/artykułów dla wszystkich części przedmiotu zamówienia – 20, objętość artykułu – min. 10 000 znaków, przy zastrzeżeniu, że maksymalna liczba materiałów / artykułów dla jednej części przedmiotu zamówienia wynosi: 3.
      • d) Przygotowanie materiałów/artykułu wiąże się z przekazaniem majątkowych praw autorskich na rzecz Zamawiającego.
    • 6.2 wystąpienie eksperckie na spotkaniach think tanku. Tematyka wystąpienia zostanie ustalona w porozumieniu z Wykonawcą – zamówienie w ramach prawa opcji.
      • a) przewidywalna liczba wystąpień dla wszystkich części przedmiotu zamówienia – 3, maksymalna liczba wystąpień dla jeden części wynosi: 1.
  7. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
    • 7.1 Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie do dnia 30 sierpnia 2023 r. od dnia zawarcia umowy.
    • 7.2 Termin realizacji zamówienia w ramach prawa opcji pozostają takie same jak dla zamówienia podstawowego określonego w części III Zaproszenia, tj. do dnia 30 września 2023 r.
    • 7.3 W przypadku skorzystania z prawa opcji, wynagrodzenie wynika z oferty Wykonawcy.
    • 7.4 Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu pocztą elektroniczną zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Dodatkowe szczegóły związane z prawem opcji zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do Zaproszenia.
  8. Przedmiot zamówienia (określony dodatkowo w części IV Zaproszenia), podzielony jest na 10 części, w tym:
    • 8.1 części od 1 do 4 – dedykowane są dla ekspertów w obszarze społecznej odpowiedzialności uczelni/biznesu.
    • 8.2 części od 5 do 8 – dedykowane są dla ekspertów w obszarze różnorodności, włączenia społecznego i zrównoważonego rozwoju.
    • 8.3 części od 9 do 10 – dedykowane są dla ekspertów w obszarze technologii wspierających pracę osób z niepełnosprawnościami.
  9. Przedmiot zamówienia w zakresie zamówienia podstawowego został podzielony na 10 części, przy czym każda z części dotyczy wyłonienia jednego eksperta, co powoduje, iż Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedną cześć pod warunkiem, iż dla każdej z części zostanie dedykowana inna osoba.
  10. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z uczestnictwem w posiedzeniach think tanku oraz koszty w ramach prawa opcji, tj. koszty związane z przygotowaniem materiałów/artykułu, w tym przekazanie praw autorskich na rzecz Zamawiającego oraz koszty związane z wystąpieniem eksperckim.
    • 10.1 Wykonawca winien przygotować ofertę zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze formularza ofertowego i jego załącznikach. W szczególności, w złożonej do oferty kalkulacji cenowej należy wyszczególnić ceny jednostkowe za elementy przedmiotu zamówienia: cena za udział w 1 posiedzeniu think tanku, cena za 1 materiał/artykuł i cena za 1 wystąpienie eksperckie.
  11. W ramach uczestnictwa w spotkaniach stacjonarnych think tanku, Zamawiający może pokryć ewentualne koszty wyżywienia, dojazdu oraz noclegu w przypadku osób dojeżdżających na spotkania spoza Krakowa.

 

III.  HARMONOGRAM PRACY THINK TANKU:

  1. Czas działania think tanku: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 września 2023 r., przy czym czas działania może ulec zmianie.
  2. Szacowana liczba spotkań think tanku: 8, spotkania będą organizowane z częstotliwością: trzy w roku, z tym, że w roku 2023 odbędą się dwa spotkania, orientacyjny czas trwania 1 posiedzenia – ok. 4 godzin,
  3. Terminy spotkań będą ustalone na około 1 miesiąc przed wyznaczonym terminem spotkania,
  4. Ze względu na sytuację epidemiczną, spotkania mogą być realizowane w formie zdalnej.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w porozumieniu z Wykonawcą terminów rozpoczęcia i zakończenia spotkań think tanku.
  6. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie do dnia 30 sierpnia 2023 r. od dnia zawarcia umowy.

 

IV. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI

  1. O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, iż osoba dedykowana do realizacji zamówienia spełnia następujące warunki:
    • WYMAGANIA DLA CZĘŚCI 1-4:

      1.1 Wykonawca posiada min. dwuletnie doświadczenie w działalności w obszarze społecznej odpowiedzialności uczelni/biznesu udokumentowane poprzez minimum dwie aktywności w obszarze potrzeb/wsparcia/możliwości na rynku pracy osób z niepełnosprawnościami, projektów lub działań społecznych w tematyce włączenia społecznego, odpowiedzialności uczelni/biznesu, niedyskryminacji i równego traktowania w miejscu pracy.

    • WYMAGANIA DLA CZĘŚCI 5-8:

      1.2 Wykonawca posiada min. dwuletnie doświadczenie w działalności w obszarze różnorodności, włączenia społecznego i zrównoważonego rozwoju wykazane poprzez udział w projekcie, inicjatywie, wolontariacie, własne wdrażane inicjatywy lub inny aktywny udział potwierdzający nabycie doświadczenia w min. 2 obszarach z zakresu Diversity & Inclusion, Human Resources lub Corporate Social Responsibility and Sustainability.

    • WYMAGANIA DLA CZĘŚCI 9-10:

      1.3 Wykonawca posiada min. dwuletnie doświadczenie w działalności w obszarze technologii wspierających pracę osób z niepełnosprawnościami wykazane poprzez udział w co najmniej 2 następujących typach aktywności: projekty, badania naukowe, działania społeczne, które dotyczyły technologii wspierających pracę osób z niepełnosprawnościami.
  2. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania minimum dwóch publikacji jako autor lub współautor w jednej z wskazanych w pkt. 1.1-1.3 dziedzin.
  3. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania minimum dwuletniego doświadczenia w zarządzaniu firmą, lub zespołem, lub zespołem międzynarodowym.
  4. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia zawierającego informacje niezbędne do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik do formularza ofertowego).
  5. Warunkiem ubiegania się o wykonanie zamówienia jest brak powiązań kapitałowych lub osobowych Zamawiającego i Wykonawcy. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
    • a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
    • b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
    • c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

    Od. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

V. KRYTERIA OCENY OFERT

  1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych w postępowaniu ofert na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Zaproszeniu.
  2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

    Cena – 30%

    Punkty przyznawane za kryterium „cena ryczałtowa za całość zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:

    C = (Cnaj/Co)*30

    gdzie:

    C – liczba punktów przyznana danej ofercie,

    Cnaj – najniższa cena spośród ważnych ofert,

    Co – cena podana przez Wykonawcę dla którego wynik jest obliczany.

     

    Doświadczenie osoby dedykowanej do realizacji zamówienia – 70%

    Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za spełnienie następujących podkryteriów:

    • a. Realizacja zasady empowerment – w pracach think tanku zostanie uwzględniona perspektywa samych osób zainteresowanych tj. osób z niepełnosprawnościami. Zakłada się, że wśród ekspertów znajdą się osoby, które chcą podzielić się własnym doświadczeniem niepełnosprawności w związku z planowanymi rozwiązaniami – 15 punktów.
    • b. Płynna znajomość języka angielskiego, minimalny poziom zaawansowania B2 – 15 punktów.
    • c. Wykazanie więcej niż dwóch publikacji jako autor lub współautor w jednym z obszarów: zgodnych z tematyką określoną dla poszczególnych części Zamówienia w IV pkt. 1.1-1.3. Zamawiający przyzna: 5 punktów za 1 dodatkową publikacje, 10 punktów za 2 dodatkowe publikacje i 15 punktów za 3 dodatkowe publikacji lub więcej. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 15 punktów, powyżej 3 dodatkowych artykułów punkty nie będą naliczane.
    • d. Udokumentowane prezentacje na konferencjach tematycznych w jednym z obszarów: społecznej odpowiedzialności uczelni/biznesu, różnorodności, włączenia społecznego oraz wsparcia edukacyjnego, zrównoważonego rozwoju, technologii wspierających pracę osób z niepełnosprawnościami. Zamawiający przyzna 5 punktów za jedno wystąpienie, 10 punktów za dwa wystąpienia, 15 punktów za 3 wystąpienia, 20 punktów za 4 wystąpienia i 25 punktów za 5 wystąpień. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 25 punktów, powyżej 5 artykułów punkty nie będą naliczane.
  3. Wykonawca w celu uzyskania punktów w kryterium doświadczenie winien podać informacje niezbędne do przyznania punktów według wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 1 do formularza oferty.
  4. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (bez zaokrągleń).
  5. Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w danej części zamówienia, uznana zostanie za najkorzystniejszą.
  6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY, SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

  1. Cenę ryczałtową oferty należy podać w złotych polskich i wyliczyć na podstawie własnej kalkulacji cenowej według wzoru zawartego w Załączniku nr 2 do Formularza oferty, a przedstawić jej wartość odpowiednio we wzorze Formularza oferty stanowiącym integralną część Zaproszenia ofertowego. Zamawiający zakłada możliwość wydłużenia  terminu  realizacji umowy w przypadkach określonych w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian terminu we wzorze umowy, dlatego też powinien on skalkulować w cenie oferty fakt, iż realizacja usług będzie następowała sukcesywnie z możliwością wydłużenia okresu realizacji umowy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest podać cenę ryczałtową za wykonanie całości zamówienia, jak i z wyszczególnieniem wartości zamówienia z podziałem na zakres podstawowy oraz zakresy objęte prawem opcji, podając cenę jednostkową za jedno spotkanie odbywające w zakresie podstawowym, jak również cenę jednostkową za jedno wystąpienie eksperckie oraz cenę jednostkową za jeden artykułów (materiał) w ramach prawa opcji, zgodnie z kalkulacją cenową, stanowiącą załącznik nr 2 do Formularza oferty. Zamawiający zastrzega, że kwota wynagrodzenia w ramach opcji będzie stanowić maksymalną wartość opcji.
  3. W ofercie należy podać cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t. j. Dz. U. 2019 poz. 178 ze zm.) za wykonanie przedmiotu zamówienia. Cenę oferty i jej poszczególne wartości składowe w ofercie należy określać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując zasadę opisaną w art. 106e ust. 11 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t. j. Dz. U. 2020 poz. 106 ze zm.).
  4. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towaru i usług, Zamawiający w celu oceny takich ofert dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazują ich wartość bez kwoty podatku.
  5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, a wynagrodzenie Wykonawcy zarówno za całość zamówienia, jak i za jego poszczególne zakresy ma charakter ryczałtowy.
  6. Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zaproszenia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
  7. Zamawiający zaznacza, że oferty, które będą niepełne, tzn. nie będą posiadały wyceny świadczenia Wykonawcy odpowiednio w ramach zamówienia podstawowego albo prawa opcji zostaną odrzucone.
  8. Zamawiający zastrzega, że od wskazanej powyżej kwoty wynagrodzenia, potrąci kwotę stanowiącą wszelkie świadczenia, które powstaną po stronie Zamawiającego, w szczególności ewentualną zaliczkę na należny podatek dochodowy, narzuty powstałe po stronie Zamawiającego lub mogące powstać po stronie Wykonawcy; powyższa kwota stanowi maksymalny koszt, jaki poniesie Zamawiający w celu realizacji niniejszej Umowy – dotyczy Wykonawcy nieprowadzącego działalności gospodarczej. Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez cały okres związania ofertą.
  9. W przypadku Wykonawcy niebędącego płatnikiem podatku od towarów i usług VAT kwota netto powinna równać się kwocie brutto.
  10. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, odpowiednio do treści wzoru formularza oferty stanowiącego integralną część Zaproszenia oraz złożyć do upływu terminu składania ofert wskazanym w pkt VI.12) Zaproszenia, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, albo jako skan podpisanych dokumentów, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: katarzyna.gajkowska@uj.edu.pl, bądź osobiście albo kurierem pod adres w Krakowie przy al. Mickiewicza 9a pok. 410 , z powołaniem się na nazwę postępowania.
  11. Oferta musi być podpisana zgodnie ze sposobem reprezentacji danego Wykonawcy oraz muszą być wypełnione i podpisane wszystkie załączniki do niniejszego Zaproszenia ofertowego.
  12. Ofertę należy złożyć na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia. Oferta powinna być dostarczona do dnia 3.03.2021 r. (decyduje data otrzymania przez Zamawiającego).
  13. Do oferty należy dołączyć:
    • a. formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do Zaproszenia.
    • b. wykaz informacji niezbędnych do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu oraz oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik do formularza oferty;
    • c. kalkulacja cenowa według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty;
    • d. oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zaproszenia;
    • e. oświadczenie Wykonawcy w zakresie zapoznania się z klauzulą informacyjną RODO, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Zaproszenia.
  14. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  16. Oferta powinna być:
    • a. opatrzona pieczątką firmową (jeśli dotyczy),
    • b. posiadać datę sporządzenia,
    • c. zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP
    • d. podpisana czytelnie przez Wykonawcę.

VII.  INFORMACJE DODATKOWE

  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert lub o uzupełnienie dokumentów lub oświadczeń do oferty.
  2. Niespełnienie warunków udziału określonych w zapytaniu ofertowym skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy (jego oferta zostanie wówczas odrzucona).
  3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli:
    • 1) została złożona przez Wykonawcę:
      • a) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
      • b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
    • 2) jest nieważna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa,
    • 3) jej treść jest niezgodna z treścią Zaproszenia ofertowego,
    • 4) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
  4. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia może zakończyć się zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego albo jego unieważnieniem.
  5. Zamawiający prześle za pomocą poczty elektronicznej podanej przez Wykonawcę w treści złożonej oferty informację o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej w danej części przedmiotu zamówienia.
  6. Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego stanowi załącznik do Zaproszenia ofertowego.
  7. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniej oferty zawrze z Wykonawcą w formie pisemnej lub elektronicznej oparzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku, gdy zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, postępowanie może zakończyć się zawarciem umowy na część zamówienia. W przypadku gdy wybrany wykonawca odstąpi od zawarcia umowy z Zamawiającym, Zamawiający zawiera umowę z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
  8. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
  9. Zamawiający po upływie terminu składania ofert, unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
    • 1) nie złożono żadnej oferty;
    • 2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
    • 3) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
    • 4) w przypadku, gdy zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
    • 5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
    • 6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  10. Zamawiający stosując postanowienia pkt VII.10) Zaproszenia, unieważni postępowanie w danej części przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuścił możliwość skłania ofert częściowych.
  11. Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze. Postępowanie nie jest prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
  12. Niniejsze Zaproszenie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
  13. Składający ofertę pozostaje związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy uwzględnieniu poniższych zapisów:
    • 14.1 Informacja dla Wykonawcy składającego ofertę o liczbie części zamówienia, na które może złożyć ofertę: Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę, z zastrzeżeniem zapisów wskazanych w pkt II.7) Zaproszenia wprowadzającego aplikowanie ekspertów do danego obszaru tematycznego.
    • 14.2 Informacja dla Wykonawcy o liczbie części zamówienia, w odniesieniu, do których to części może zostać udzielone mu zamówienie: Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów wskazanych w pkt II. 7) Zaproszenia wprowadzającego aplikowanie ekspertów do danego obszaru tematycznego.

 

Załączniki (umieszczono w plikach do pobrania):

  • Załącznik nr 1 – Formularz oferty (wraz z załącznikiem do formularza oferty nr 1 – oświadczeniem, oraz nr 2 – kalkulacja cenowa);
  • Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO;
  • Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie zapoznania się z klauzulą informacyjną RODO;
  • Załącznik nr 4 – Wzór umowy.
 

 

Pliki do pobrania
docx
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
docx
Załącznik nr 1 - Oświadczenie
docx
Załącznik nr 1 - Kalkulacja cenowa
docx
Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
docx
Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie zapoznania się z klauzulą informacyjną RODO
docx
Załącznik nr 4 – Wzór umowy
docx
Zaproszenie do składania ofert na wyłonienie 10 ekspertów do pracy w Think tanku „Narzędzia dla dostępności miejsc pracy”