Załącznik nr 1 – Formularz oferty/Oświadczenie Wykonawcy
Widok zawartości stron
Aktualności
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Zaproszenie do składania ofert na przeprowadzenie szkoleń dedykowanych dla zespołu trenerów i doradców edukacyjnych
Szkolenia zostaną zrealizowane na potrzeby projektu Uniwersytetu Jagiellońskiego Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój, nr umowy o finansowanie POWR.03.05.00-00-A048/19-00
I. Zamawiający:
Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków,
NIP: 675-000-22-36, REGON: 000001270
Nazwa jednostki wykonującej zadanie:
Biuro Projektu Odpowiedzialne Wsparcie i Zrównoważony Rozwój,
ul. Czapskich 4, 31-110 Kraków. e-mail: przelamuj@uj.edu.pl
strona internetowa: www.przelamuj.uj.edu.pl
miejsce publikacji ogłoszeń i informacji: www.przelamuj.uj.edu.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia:
- Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie rozeznania rynku o wartości szacunkowej poniżej równowartości kwoty 130 000 PLN netto, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy.
- Do niniejszego zamówienia i postępowania stosuje się Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (wersja z dnia 21 grudnia 2020 r. z odpowiednimi zmianami i wyłączeniami).
III. Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń, dedykowanych dla zespołu trenerów i doradców edukacyjnych zaangażowanych w realizację projektu „Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój”.
- Szkolenia odbędą się stacjonarnie w siedzibie Działu ds. Osób Niepełnosprawnych, al. Mickiewicza 9A w Krakowie. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkoleń w formie zdalnej, jeżeli będzie tego wymagała aktualna sytuacja epidemiczna, o czym powiadomi wybranego Wykonawcę ze stosownym wyprzedzeniem.
- Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części:
- Część I - dotyczy pojedynczego szkolenia dla trenerów z tematyki myślenia wizualnego. Czas trwania takiego szkolenia to jeden dzień, 6 godzin zegarowych tj. 8 godzin dydaktycznych po 45 min.
- Liczba uczestników: 6 osób
- Część II – dotyczy cyklu sześciu szkoleń, z tematyki wymienionej poniżej. Każde szkolenie (jeden z tematów) to jeden dzień szkoleniowy, tj. 6 godzin zegarowych tj. 8 godzin dydaktycznych po 45 min. Szkolenia odbywać się będą z częstotliwością 1 szkolenie/miesiąc w wybranym przez Zamawiającego (w porozumieniu z Wykonawcą) dniu na podstawie ustalonego harmonogramu.
- Tematyka szkoleń:
- Techniki radzenia sobie ze stresem
- Zarządzanie czasem
- Efektywna nauka z elementami szybkiego czytania
- Mapy myśli
- Kreatywność
- Sytuacje kryzysowe - radzenie sobie z emocjami i rozwiązywanie problemów
- Liczba uczestników: 8 osób.
- Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie w szczególności do:
- a) zapewnienia sali,
- b) przedstawienia Wykonawcy propozycji terminów szkoleń,
- c) przekazania informacji dotyczącej liczby uczestników szkolenia nie później niż na 3 dni robocze przed zaplanowanym rozpoczęciem. Uczestnicy szkoleń zostaną wskazani przez Zamawiającego.
- Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie w szczególności do:
- a) dojazdu na miejsce szkolenia we własnym zakresie, chyba że ze względu na siłę wyższą/sytuację epidemiczną szkolenia odbędą się w trybie on line
- b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych,
- c) uzgodnienia z Zamawiającym terminów Szkoleń.
- W przypadku uzasadnionej nieobecności, w danym dniu szkolenia, wyznaczonego prowadzącego, Wykonawca zobowiązany jest - w nowym terminie - zapewnić przeprowadzenie szkolenia, które nie odbywały się z powodu nieobecności. Jednakże, za zgodą Zamawiającego, w dniu nieobecności wyznaczonego prowadzącego, Wykonawca może także zapewnić obecność innego prowadzącego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo ewaluacji planu szkolenia oraz prawo do zmiany liczby uczestników dla poszczególnej grupy.
- Zamawiający informuje, iż realizacja przedmiotu zamówienia będzie poddana nadzorowi Zamawiającego. Podczas prowadzonych szkolenia może mieć miejsce zapowiedziana lub niezapowiedziana wizytacja przedstawiciela Zamawiającego.
- Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w treści wzoru umowy odrębnie dla każdej z dwóch części przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 5 do Zaproszenia do składania ofert.
- Wspólny Słownik Zamówień CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe.
IV. Termin i miejsce wykonania zamówienia.
- Zamówienie będzie zrealizowane od dnia zawarcia umowy, do dnia 30 października 2022 r. w przypadku części I zamówienia oraz do dnia 31 grudnia 2022 r. w przypadku części II zamówienia, w terminach ustalonych z Wykonawcą w harmonogramie przy czym Zamawiający zastrzega, iż pierwsze szkolenie powinno się odbyć w terminie do miesiąca od dnia zawarcia umowy.
- Wykonawca zapewnia gotowość do realizacji zamówienia w dniu zawarcia umowy.
- Godziny rozpoczęcia szkolenia i dokładne terminy realizacji szkolenia zostaną ustalone z wyłonionymi Wykonawcami na etapie realizacji umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w porozumieniu z Wykonawcą terminów rozpoczęcia i zakończenia szkolenia.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
- O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, tj. osoby fizyczne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, spełniające następujące warunki:
- a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (np. kopia wpisu do rejestru działalności gospodarczej, KRS, a dla osób fizycznych informacja zawarta w CV) – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie;
- b) posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności:
- dla części I zamówienia: posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tematyki myślenia wizualnego min. 50 h dydaktycznych (po 45 min) w okresie ostatnich 3 lat;
- dla części II zamówienia: posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tematyce opisanej w pkt. III 3 lub tematyce pokrewnej min. 100 h dydaktycznych (po 45 min) w okresie ostatnich 3 lat
- c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Wykonawca jest zobowiązany do wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia zawierającego informacje niezbędne do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zaproszenia). Warunkiem ubiegania się o wykonanie zamówienia jest brak powiązań kapitałowych lub osobowych Zamawiającego i Wykonawcy. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
- c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wzór oświadczenia o spełnianiu powyższych warunków stanowi integralną cześć oferty (załącznik nr 1 do zaproszenia).
V. Kryteria oceny i wyboru oferty
1. Zamawiający dokona oceny ofert i wybierze najkorzystniejszą ofertę jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi niniejszego zaproszenia.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert: Cena ryczałtowa brutto – 80%
Punkty przyznawane za kryterium „cena ryczałtowa za całość zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cnaj : Co) x 80
gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cnaj – najniższa cena spośród ważnych ofert,
Co – cena podana przez Wykonawcę dla którego wynik jest obliczany.
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w tym kryterium, wynosi 80.
Doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji szkoleń w zakresie prowadzenia szkoleń na poziomie zaawansowanym dla trenerów – 20%.
Zamawiający przyzna dodatkowe punkty, jeśli Wykonawca wykaże, że osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadają doświadczenie min. 16 godzin dydaktycznych (po 45 min.) w okresie ostatnich 3 lat z jednego z opisanych w III pkt.3 tematyki szkoleń, tj. dla kadry dydaktycznej, trenerów, osób prowadzących zajęcia na poziomie zaawansowanym – 20 pkt. Wykazanie więcej niż 16 godzin dydaktycznych na poziomie zaawansowanych nie będzie dodatkowo punktowane.
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w tym kryterium, wynosi 20.
UWAGA: Cena jest podaną w PLN ceną brutto. Cena zawiera wszelkie koszty i inne składniki niezbędne do zrealizowania zamówienia. Zamawiający zastrzega, że od wskazanej powyżej kwoty wynagrodzenia, potrąci kwotę stanowiącą wszelkie świadczenia, które powstaną po stronie Zamawiającego, w szczególności ewentualną zaliczkę na należny podatek dochodowy, narzuty powstałe po stronie Zamawiającego lub mogące powstać po stronie Wykonawcy; powyższa kwota stanowi maksymalny koszt, jaki poniesie Zamawiający w celu realizacji niniejszej Umowy – dotyczy Wykonawcy nieprowadzącego działalności gospodarczej. Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
W przypadku Wykonawcy niebędącego płatnikiem podatku od towarów i usług VAT kwota netto powinna równać się kwocie brutto.
Ceny muszą być podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia opisanego w punkcie III Opis przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez cały okres ważności oferty i zawartej umowy.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryterium.
VI. Warunki płatności:
- Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa na wykonanie zamówienia objętego niniejszym Zaproszeniem do składania ofert.
- Wynagrodzenie zostanie zapłacone przez Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze/rachunku na podstawie faktury/rachunku wystawionej/wystawionego przez Wykonawcę za wykonane szkoleń. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie podpisana przez uczestników szkolenia lista obecności:
- a) w przypadku zajęć stacjonarnych – lista z podpisami uczestników
- b) w przypadku zajęć zdalnych – obligatoryjne dwie listy.
- lista osób w formie oświadczenia (wzór listy dołączony do zakresu) podpisana przez prowadzącego. Forma: papierowa (skan/zdjęcie w terminie 5 dni od zakończenia zajęć w danym dniu)
- lista osób wygenerowana z platformy podczas zajęć, uwzględniająca czas zalogowania. Forma: elektroniczna- PDF.
- Prowadzący oświadcza, że sporządzona lista obecności jest zgoda ze stanem faktycznym i bierze za nią odpowiedzialność. Podpis prowadzącego na liście obecności będzie stanowił potwierdzenie obecności wykazanych na liście osób.
- Zapłata zostanie dokonana w terminie 30 dni, licząc od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
- Dopuszcza się możliwość wypłaty wynagrodzenia na podstawie faktur/rachunków częściowych, wystawionych po przeprowadzeniu pojedynczego szkolenia.
- Wykonawca, po wykonaniu przedmiotu umowy zobowiązany jest dostarczyć prawidłowo wystawioną/y fakturę/rachunek do Biura projektu „Odpowiedzialne Wsparcie i zrównoważony Rozwój” w Krakowie (31-110) przy al. Czapskich 4 pok. 202.
- Przewiduje się możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w szczególności w przypadkach wymienionych w treści wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszego Zaproszenia.
- Wykonawca składając ofertę akceptuje, że w umowie będą znajdowały się zapisy dotyczące kar umownych np. z tytułu zwłoki Wykonawcy, nieprawidłowej realizacji zamówienia, a także, że Zamawiający może rozwiązać Umowę w przypadku stwierdzenia nierzetelności w realizowaniu przez Wykonawcę czynności objętych Umową.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
VII. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Oferta musi być podpisana zgodnie ze sposobem reprezentacji danego podmiotu oraz muszą być wypełnione i podpisane wszystkie załączniki do niniejszego zaproszenia.
- Ofertę należy złożyć na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do składnia ofert oraz innymi dokumentami wskazanymi w niniejszym zaproszeniu.
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: skanu przesłanego pocztą elektroniczną na adres: katarzyna.gajkowska@uj.edu.pl, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Biuro Projektu „Odpowiedzialne Wsparcie i Zrównoważony Rozwój”, ul. Czapskich 4, 31-110 Kraków, do dnia 16.02.2022 r. (decyduje data otrzymania przez Zamawiającego)
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w jej treści po upływie terminu składania ofert.
- Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową (jeśli dotyczy),
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
- Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli:
- została złożona przez Wykonawcę:
- a. podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
- b. niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
- jest nieważna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa,
- jej treść jest niezgodna z treścią Zaproszenia ofertowego,
- zawiera błędy w obliczeniu ceny.
- została złożona przez Wykonawcę:
VIII. Pozostałe warunki
- Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze. Postępowanie nie jest prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zm.).
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert.
- Wszystkie ceny należy podać w PLN.
- Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
- Zamawiający po upływie terminu składania ofert, unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty;
- wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
- w przypadku, gdy zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Zamawiający przewiduje możliwości złożenia ofert częściowych w częściach określonych w pkt. III. 3.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
- W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w stosunku do treści Zaproszenia do składania ofert w celu właściwej realizacji zamówienia zastrzega się możliwość dokonania niniejszych zmian w drodze aneksu do umowy.
- O rozstrzygnięciu postępowania Zamawiający powiadomi w terminie do 7 dni roboczych od daty zakończenia przyjmowania ofert, drogą e-mailową.
- Niniejsze Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
- Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca składając ofertę akceptuje zapisy wzoru umowy.
- Integralną częścią Zaproszenia do składania ofert są załączniki nr 1-5.
Załączniki do Zaproszenia do składania ofert znajdują się w plikach do pobrania.
Załącznik nr 1 – Formularz oferty/Oświadczenie Wykonawcy
Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
Załącznik nr 4 – Klauzula Informacyjna RODO
Załącznik nr 5 – Wzór umowy
Pliki do pobrania