Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Logotypy Funduszy Europejskich, Rzeczpospolitej Polskiej, Unii Europejskiej

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Zaproszenie do składania ofert na przeprowadzenie szkoleń dedykowanych dla zespołu trenerów i doradców edukacyjnych

Zaproszenie do składania ofert na przeprowadzenie szkoleń dedykowanych dla zespołu trenerów i doradców edukacyjnych

Szkolenia zostaną zrealizowane na potrzeby projektu Uniwersytetu Jagiellońskiego Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój, nr umowy o finansowanie POWR.03.05.00-00-A048/19-00

I. Zamawiający: 

Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków,
NIP: 675-000-22-36, REGON: 000001270
 
Nazwa jednostki wykonującej zadanie: 
Biuro Projektu Odpowiedzialne Wsparcie i Zrównoważony Rozwój, 
ul. Czapskich 4, 31-110 Kraków. e-mail: przelamuj@uj.edu.pl
strona internetowa: www.przelamuj.uj.edu.pl
miejsce publikacji ogłoszeń i informacji: www.przelamuj.uj.edu.pl

II. Tryb udzielenia zamówienia:

  1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie rozeznania rynku o wartości szacunkowej poniżej równowartości kwoty 130 000 PLN netto, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy.
  2. Do niniejszego zamówienia i postępowania stosuje się Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (wersja z dnia 21 grudnia 2020 r. z odpowiednimi zmianami i wyłączeniami).

III. Opis przedmiotu zamówienia. 

  1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń, dedykowanych dla zespołu trenerów i doradców edukacyjnych zaangażowanych w realizację projektu „Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój”.
  2. Szkolenia odbędą się stacjonarnie w siedzibie Działu ds. Osób Niepełnosprawnych, al. Mickiewicza 9A w Krakowie. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkoleń w formie zdalnej, jeżeli będzie tego wymagała aktualna sytuacja epidemiczna, o czym powiadomi wybranego Wykonawcę ze stosownym wyprzedzeniem. 
  3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: 
    1. Część I - dotyczy pojedynczego szkolenia dla trenerów z tematyki myślenia wizualnego. Czas trwania takiego szkolenia to jeden dzień, 6 godzin zegarowych tj. 8 godzin dydaktycznych po 45 min. 
    2. Liczba uczestników: 6 osób
    3. Część II – dotyczy cyklu sześciu szkoleń, z tematyki wymienionej poniżej. Każde szkolenie (jeden z tematów) to jeden dzień szkoleniowy, tj. 6 godzin zegarowych tj. 8 godzin dydaktycznych po 45 min. Szkolenia odbywać się będą z częstotliwością 1 szkolenie/miesiąc w wybranym przez Zamawiającego (w porozumieniu z Wykonawcą) dniu na podstawie ustalonego harmonogramu.
    • Tematyka szkoleń:
    • Techniki radzenia sobie ze stresem
    • Zarządzanie czasem
    • Efektywna nauka z elementami szybkiego czytania
    • Mapy myśli
    • Kreatywność
    • Sytuacje kryzysowe - radzenie sobie z emocjami i rozwiązywanie problemów
    • Liczba uczestników: 8 osób.
  4. Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie w szczególności do:
    • a) zapewnienia sali,
    • b) przedstawienia Wykonawcy propozycji terminów szkoleń,
    • c) przekazania informacji dotyczącej liczby uczestników szkolenia nie później niż na 3 dni robocze przed zaplanowanym rozpoczęciem. Uczestnicy szkoleń zostaną wskazani przez Zamawiającego.
  5. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie w szczególności do:
    • a) dojazdu na miejsce szkolenia we własnym zakresie, chyba że ze względu na siłę wyższą/sytuację epidemiczną szkolenia odbędą się w trybie on line
    • b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych,
    • c) uzgodnienia z Zamawiającym terminów Szkoleń. 
  6. W przypadku uzasadnionej nieobecności, w danym dniu szkolenia, wyznaczonego prowadzącego, Wykonawca zobowiązany jest - w nowym terminie - zapewnić przeprowadzenie szkolenia, które nie odbywały się z powodu nieobecności. Jednakże, za zgodą Zamawiającego, w dniu nieobecności wyznaczonego prowadzącego, Wykonawca może także zapewnić obecność innego prowadzącego.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewaluacji planu szkolenia oraz prawo do zmiany liczby uczestników dla poszczególnej grupy.
  8. Zamawiający informuje, iż realizacja przedmiotu zamówienia będzie poddana nadzorowi Zamawiającego. Podczas prowadzonych szkolenia może mieć miejsce zapowiedziana lub niezapowiedziana wizytacja przedstawiciela Zamawiającego.
  9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w treści wzoru umowy odrębnie dla każdej z dwóch części przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 5 do Zaproszenia do składania ofert.
  10. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe. 

IV. Termin i miejsce wykonania zamówienia. 

  1. Zamówienie będzie zrealizowane od dnia zawarcia umowy, do dnia 30 października 2022 r. w przypadku części I zamówienia oraz do dnia 31 grudnia 2022 r. w przypadku części II zamówienia, w terminach ustalonych z Wykonawcą w harmonogramie przy czym Zamawiający zastrzega, iż pierwsze szkolenie powinno się odbyć w terminie do miesiąca od dnia zawarcia umowy.
  2. Wykonawca zapewnia gotowość do realizacji zamówienia w dniu zawarcia umowy.
  3. Godziny rozpoczęcia szkolenia i dokładne terminy realizacji szkolenia zostaną ustalone z wyłonionymi Wykonawcami na etapie realizacji umowy.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w porozumieniu z Wykonawcą terminów rozpoczęcia i zakończenia szkolenia.

V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

  1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, tj. osoby fizyczne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, spełniające następujące warunki:
    • a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (np. kopia wpisu do rejestru działalności gospodarczej, KRS, a dla osób fizycznych informacja zawarta w CV) – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie;
    • b) posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności:
      • dla części I zamówienia: posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tematyki myślenia wizualnego min. 50 h dydaktycznych (po 45 min) w okresie ostatnich 3 lat;
      • dla części II zamówienia: posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tematyce opisanej w pkt. III 3 lub tematyce pokrewnej min. 100 h dydaktycznych (po 45 min) w okresie ostatnich 3 lat 
    • c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  2. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia zawierającego informacje niezbędne do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zaproszenia). Warunkiem ubiegania się o wykonanie zamówienia jest brak powiązań kapitałowych lub osobowych Zamawiającego i Wykonawcy. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: 
    • a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    • b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
    • c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    • d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 

Wzór oświadczenia o spełnianiu powyższych warunków stanowi integralną cześć oferty (załącznik nr 1 do zaproszenia). 

V. Kryteria oceny i wyboru oferty

1. Zamawiający dokona oceny ofert i  wybierze najkorzystniejszą ofertę jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi niniejszego zaproszenia. 
 
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert: Cena ryczałtowa brutto – 80%
Punkty przyznawane za kryterium „cena ryczałtowa za całość zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cnaj : Co) x 80
gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cnaj – najniższa cena spośród ważnych ofert,
Co – cena podana przez Wykonawcę dla którego wynik jest obliczany.
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w tym kryterium, wynosi 80.
 
Doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji szkoleń w zakresie prowadzenia szkoleń na poziomie zaawansowanym dla trenerów – 20%.
Zamawiający przyzna dodatkowe punkty, jeśli Wykonawca wykaże, że osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadają doświadczenie min. 16 godzin dydaktycznych (po 45 min.) w okresie ostatnich 3 lat z jednego z opisanych w III pkt.3 tematyki szkoleń, tj. dla kadry dydaktycznej, trenerów, osób prowadzących zajęcia na poziomie zaawansowanym – 20 pkt. Wykazanie więcej niż 16 godzin dydaktycznych na poziomie zaawansowanych nie będzie dodatkowo punktowane.
 
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w tym kryterium, wynosi 20.
 
UWAGA: Cena jest podaną w PLN ceną brutto. Cena zawiera wszelkie koszty i inne składniki niezbędne do zrealizowania zamówienia. Zamawiający zastrzega, że od wskazanej powyżej kwoty wynagrodzenia, potrąci kwotę stanowiącą wszelkie świadczenia, które powstaną po stronie Zamawiającego, w szczególności ewentualną zaliczkę na należny podatek dochodowy, narzuty powstałe po stronie Zamawiającego lub mogące powstać po stronie Wykonawcy; powyższa kwota stanowi maksymalny koszt, jaki poniesie Zamawiający w celu realizacji niniejszej Umowy – dotyczy Wykonawcy nieprowadzącego działalności gospodarczej. Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 
W przypadku Wykonawcy niebędącego płatnikiem podatku od towarów i usług VAT kwota netto powinna równać się kwocie brutto.
 
Ceny muszą być podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
 
Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia opisanego w punkcie III Opis przedmiotu zamówienia.
 
Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez cały okres ważności oferty i zawartej umowy.
 
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
 
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryterium.

VI. Warunki płatności: 

  1. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa na wykonanie zamówienia objętego niniejszym Zaproszeniem do składania ofert. 
  2. Wynagrodzenie zostanie zapłacone przez Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze/rachunku na podstawie faktury/rachunku wystawionej/wystawionego przez Wykonawcę za wykonane szkoleń. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie podpisana przez uczestników szkolenia lista obecności:
    • a) w przypadku zajęć stacjonarnych – lista z podpisami uczestników 
    • b) w przypadku zajęć zdalnych – obligatoryjne dwie listy.
      1. lista osób w formie oświadczenia (wzór listy dołączony do zakresu) podpisana przez prowadzącego. Forma: papierowa (skan/zdjęcie w terminie 5 dni od zakończenia zajęć w danym dniu)
      2. lista osób wygenerowana z platformy podczas zajęć, uwzględniająca czas zalogowania. Forma: elektroniczna- PDF. 
  3. Prowadzący oświadcza, że sporządzona lista obecności jest zgoda ze stanem faktycznym i bierze za nią odpowiedzialność. Podpis prowadzącego na liście obecności będzie stanowił potwierdzenie obecności wykazanych na liście osób.
  4. Zapłata zostanie dokonana w terminie 30 dni, licząc od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
  5. Dopuszcza się możliwość wypłaty wynagrodzenia na podstawie faktur/rachunków częściowych, wystawionych po przeprowadzeniu pojedynczego szkolenia. 
  6. Wykonawca, po wykonaniu przedmiotu umowy zobowiązany jest dostarczyć prawidłowo wystawioną/y fakturę/rachunek do Biura projektu „Odpowiedzialne Wsparcie i zrównoważony Rozwój” w Krakowie (31-110) przy al. Czapskich 4 pok. 202. 
  7. Przewiduje się możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w szczególności w przypadkach wymienionych w treści wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszego Zaproszenia.
  8. Wykonawca składając ofertę akceptuje, że w umowie będą znajdowały się zapisy dotyczące kar umownych np. z tytułu zwłoki Wykonawcy, nieprawidłowej realizacji zamówienia, a także, że Zamawiający może rozwiązać Umowę w przypadku stwierdzenia nierzetelności w realizowaniu przez Wykonawcę czynności objętych Umową. 
  9. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

VII. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert:

  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  2. Oferta musi być podpisana zgodnie ze sposobem reprezentacji danego podmiotu oraz muszą być wypełnione i podpisane wszystkie załączniki do niniejszego zaproszenia.
  3. Ofertę należy złożyć na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do składnia ofert oraz innymi dokumentami wskazanymi w niniejszym zaproszeniu.
  4. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: skanu przesłanego pocztą elektroniczną na adres: katarzyna.gajkowska@uj.edu.pl, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Biuro Projektu „Odpowiedzialne Wsparcie i Zrównoważony Rozwój”, ul. Czapskich 4, 31-110 Kraków, do dnia 16.02.2022 r. (decyduje data otrzymania przez Zamawiającego)
  5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 
  6. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert.
  7. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w jej treści po upływie terminu składania ofert.
  8. Oferta powinna być:
    • opatrzona pieczątką firmową (jeśli dotyczy),
    • posiadać datę sporządzenia, 
    • zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
    • podpisana czytelnie przez wykonawcę. 
  9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli:
    1. została złożona przez Wykonawcę:
      • a. podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
      • b. niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
    2. jest nieważna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa,
    3. jej treść jest niezgodna z treścią Zaproszenia ofertowego,
    4. zawiera błędy w obliczeniu ceny.

VIII. Pozostałe warunki

  1. Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze. Postępowanie nie jest prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zm.).
  2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert.
  3. Wszystkie ceny należy podać w PLN.
  4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
  5. Zamawiający po upływie terminu składania ofert, unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
    1. nie złożono żadnej oferty;
    2. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
    3. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
    4. w przypadku, gdy zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
    5. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
    6. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  6. Zamawiający przewiduje możliwości złożenia ofert częściowych w częściach określonych w pkt. III. 3.
  7. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 
  8. W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w stosunku do treści Zaproszenia do składania ofert w celu właściwej realizacji zamówienia zastrzega się możliwość dokonania niniejszych zmian w drodze aneksu do umowy.
  9. O rozstrzygnięciu postępowania Zamawiający powiadomi w terminie do 7 dni roboczych od daty zakończenia przyjmowania ofert, drogą e-mailową. 
  10. Niniejsze Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. 
  11. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
  12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 
  13. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  14. Wykonawca składając ofertę akceptuje zapisy wzoru umowy.
  15. Integralną częścią Zaproszenia do składania ofert są załączniki nr 1-5.

Załączniki do Zaproszenia do składania ofert znajdują się w plikach do pobrania.

Załącznik nr 1 – Formularz oferty/Oświadczenie Wykonawcy
Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
Załącznik nr 4 – Klauzula Informacyjna RODO
Załącznik nr 5 – Wzór umowy
Pliki do pobrania
docx
Załącznik nr 1 – Formularz oferty/Oświadczenie Wykonawcy
docx
Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy
docx
Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
docx
Załącznik nr 4 – Klauzula Informacyjna RODO
docx
Załącznik nr 5 – Wzór umowy w zakresie I części zamówienia
docx
Załącznik nr 5 Wzór umowy w zakresie II części zamówienia
docx
Zapytanie ofertowe - całość z załącznikami DOCX
pdf
Zapytanie ofertowe - całość (skan- z podpisem kierownika projektu) PDF