Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Logotypy Funduszy Europejskich, Rzeczpospolitej Polskiej, Unii Europejskiej

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Zaproszenie do składania ofert na produkcję 10 filmów edukacyjnych

Zaproszenie do składania ofert na produkcję 10 filmów edukacyjnych

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Uniwersytetu Jagiellońskiego „Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój”, nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-A048/19-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020”. Termin składania ofert: 21.06.2023

I.  ZAMAWIAJĄCY

Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, NIP: 675-000-22-36, REGON: 000001270
Nazwa jednostki wykonującej zadanie:
Biuro Projektu Odpowiedzialne Wsparcie i Zrównoważony Rozwój,
ul. Czapskich 4, 31-110 Kraków. e-mail: przelamuj@uj.edu.pl
strona internetowa: www.przelamuj.uj.edu.pl
miejsce publikacji ogłoszeń i informacji: www.przelamuj.uj.edu.pl

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości szacunkowej poniżej kwoty 130 000,00 PLN netto, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2022 poz. 1710), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy.
  2. Do niniejszego zamówienia i postępowania stosuje się Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (wersja z dnia 21 grudnia 2020 r. z odpowiednimi zmianami i wyłączeniami).
  3. Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją projektu pn. „Odpowiedzialne Wsparcie i Zrównoważony Rozwój”, na podstawie umowy o dofinansowanie nr: POWR.03.05.00-00-A048/19-00, współfinansowanego ze środków UE, a także w związku z obowiązkiem stosowania zasady konkurencyjności.

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest produkcja 10 filmów edukacyjnych (nagrywanie, montaż). Scenariusz filmu przygotowany przez Zamawiającego obejmować będzie tłumaczenie artykułu  popularnonaukowego z języka polskiego na polski język migowy. W kadrze będzie jedynie obraz tłumacza polskiego języka migowego, poniżej napisy, plansze tytułowe i końcowe. Filmy docelowo będą upublicznione w Internecie (portal Dorada, kanał YouTube). Każdy film będzie zawierał napisy w języku polskim.
  2. Zamawiający zastrzega, że autorskie prawa majątkowe do stworzonych filmów w ramach niniejszego zamówienia będą przysługiwać Uniwersytetowi Jagiellońskiemu w Krakowie jako jego producentowi odpowiedzialnego za przygotowanie scenariusza każdego z filmów, zwanych dalej Utworem, ponoszącego koszty wytworzenia utworu i ryzyko jego eksploatacji, a także zapewniającego warunki techniczne oraz organizacyjne jego produkcji.
  3. Liczba filmów: 10 filmów, każdy w formacie Full HD oraz 4K.
  4. Długość jednego filmu od ok. 15 min. do 60 min.
  5. Przewidywana liczba dni zdjęciowych: 4-5 dni.
  6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu Utwór w 2 (dwóch) kopiach w postaci: plik elektroniczny na urządzeniu przenośnym typu pendrive, przy czym każda z kopii na odrębnym nośniku typu pendrive, na adres: Biuro Projektu ul. Czapskich 4, 31-110 Kraków. Zamawiający dopuszcza możliwość przesyłania roboczych plików w formie elektronicznej na adres: marta.bylica@uj.edu.pl
  7. Szczegółowe uregulowania prawne dotyczące realizacji udzielanego zamówienia zawiera załączony do niniejszego Zaproszenia wzór umowy.
  8. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 92111250-9 Produkcja filmów informacyjnych, 92111200-4 Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo.

IV. OBOWIĄZKI WYKONAWCY I ZAMAWIAJĄCEGO

Do obowiązków Wykonawcy należy:

  1. zapewnienia obsługi kamery wraz ze sprzętem;
  2. zapewnienie odpowiedniego oświetlenia;
  3. zapewnienie odpowiedniego nagłośnienia;
  4. zapewnienie promptera lub innego urządzenia umożliwiającego korzystanie z tekstu i utrzymanie naturalnego kontaktu wzrokowego z kamerą;
  5. montaż i korekta każdego filmu, wprowadzanie poprawek oraz wszystkich niezbędnych zmian i korekt zgłoszonych przez Zamawiającego;
  6. przygotowanie napisów dopasowanych indywidualnie do każdego filmu w postaci plików *.srt z kodami czasowymi (na podstawie gotowych treści artykułów);
  7. przygotowanie wersji filmów w jakości odpowiedniej na stronę internetową i pod aplikację mobilną (w skompresowanej formie);
  8. przygotowanie intra oraz outra do filmów/plansz początkowych/końcowych (z jednym wspólnym, przewodnim motywem łączącym całość 10 filmów w jedną serię);
  9. oznaczenie wszelkich Utworów (materiałów, dokumentów, tekstów) znakami Funduszy Europejskich, nazwą Programu Wiedza Edukacja Rozwój, flagą Rzeczpospolitej Polskiej, logo Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz znakiem Unii Europejskiej z nazwą Europejski Fundusz Społeczny – odpowiednie logotypy dostarczy Zamawiający;
  10. przygotowanie kopii materiału;
  11. dojazd/ realizacja na terenie Krakowa.

Do obowiązków Zamawiającego należy:

  1. opracowanie scenariusza każdego z filmów obejmować będzie tłumaczenie artykułu  popularnonaukowego z języka polskiego na polski język migowy;
  2. zapewnienia tłumacza języka migowego;
  3. dostarczenie treści artykułów które objęte będą tłumaczeniem;
  4. zapewnienia tła (białe, zielone);
  5. udostępnienia miejsca nagrania.

V. ZASADY ROZLICZANIA

  1. Rozliczenie za realizację całości przedmiotu zamówienia zostanie dokonane na podstawie faktury/rachunku, po odbiorze przez Zamawiającego ww. zakresu zamówienia, na podstawie ,protokołu zdawczo - odbiorczego, w terminie do 30 dni licząc od daty doręczenia danej faktury/danego rachunku Zamawiającemu.
  2. Zamawiający zastrzega, że od wskazanej powyżej kwoty wynagrodzenia, potrąci kwotę stanowiącą wszelkie świadczenia, które powstaną po stronie Zamawiającego, w szczególności ewentualną zaliczkę na należny podatek dochodowy, narzuty powstałe po stronie Zamawiającego lub mogące powstać po stronie Wykonawcy; powyższa kwota stanowi maksymalny koszt, jaki poniesie Zamawiający w celu realizacji umowy.

VI. HARMONOGRAM PRACY

  1. Zamówienie będzie zrealizowane w terminie 90 dni od dnia udzielenia zamówienia, tj. od dnia zawarcia umowy.
  2. Po zawarciu umowy, Zamawiający uzgodni z Wykonawcą szczegółowy harmonogram zawierający terminy nagrań poszczególnych filmów.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłaszania uwag do przekazanych materiałów roboczych w terminie do 10 dni od otrzymania materiału.
  4. Wykonawca zapewnia gotowość do realizacji zamówienia w dniu zawarcia umowy.
  5. Zamawiający dopuszcza możliwość przesyłania plików roboczych w częściach (np. 1-2 filmy) w celu weryfikacji materiału.

VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

  1. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczeń zawierających informacje niezbędne do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (wg wzorów stanowiących załącznik nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 do zapytania ofertowego).
  2. KWALIFIKACJE ZAWODOWE

2.1. O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, iż osoby dedykowane do
realizacji zamówienia spełniają następujące warunki:

  • a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający nie wyznacza warunku udziału w tym zakresie;
  • b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza warunku udziału w tym zakresie;
  • c) posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonania – o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że:
    • ca) dysponują osobą zdolną do realizacji zamówienia, tj. osobą, która uczestniczyła w nagraniu i montażu filmu lub filmów edukacyjnego lub informacyjnego, a łączny czas trwania zmontowanych filmów wynosił co najmniej 30 minut.
    • cb) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonał minimum 2 (dwie) usługi, których przedmiotem było nagranie i montaż filmu lub filmów edukacyjnego lub informacyjnego, a łączny czas trwania zmontowanych filmów wynosił co najmniej 30 minut.

3. POWIĄZANIA KAPITAŁOWE I OSOBOWE

3.1. Warunkiem ubiegania się o wykonanie zamówienia jest brak powiązań kapitałowych lub
osobowych Zamawiającego i Wykonawcy.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między
Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego
lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem
procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
  • c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

4. POZOSTAŁE – PRZECIWDZIAŁANIE WSPIERANIA AGRESJI NA UKRAINĘ

  1. Wykonawca nie jest podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
  • a. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 
  • b. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
  • c. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Wzór w/w oświadczeń o spełnianiu powyższych warunków stanowi integralną część zapytania
ofertowego.
Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem jego oferty.

2. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych w postępowaniu ofert na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Zapytaniu ofertowym.

VIII. KRYTERIA OCENY I WYBORU OFERT:

  1. Zamawiający dokona oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert nie podlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi niniejszego Zapytania ofertowego (wg warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt. VII zapytania).
  2. Zamawiający wybierze spośród nadesłanych w terminie, formalnie zgodnych ofert Wykonawców, którzy potwierdzą spełnienie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.
  3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert:

OCENA OFERT WG KRYTERIUM NAJNIŻSZA CENA
2.1 Waga kryterium najniższa cena (cena brutto = C) wynosi 100%
2.2 Kryterium oceny ofert jest najniższa cena, rozumiana jako wynagrodzenie za całość
przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi kosztami związanymi z jego wytworzeniem.
2.3 Punkty przyznawane za kryterium „cena” będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cnaj : Co) x 100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cnaj – najniższa cena spośród ważnych ofert,
Co – cena podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.


4. Cena ma być podana w PLN ceną brutto. Cena zawiera wszelkie koszty i inne składniki
niezbędne do zrealizowania zamówienia. Zamawiający zastrzega, że od wskazanej powyżej kwoty wynagrodzenia, potrąci kwotę stanowiącą wszelkie świadczenia, które powstaną po
stronie Zamawiającego, w szczególności ewentualną zaliczkę na należny podatek dochodowy,
narzuty powstałe po stronie Zamawiającego lub mogące powstać po stronie Wykonawcy;
powyższa kwota stanowi maksymalny koszt, jaki poniesie Zamawiający w celu realizacji
niniejszej Umowy – dotyczy Wykonawcy nieprowadzącego działalności gospodarczej.
5. Cena oferty podana przez Wykonawcę obowiązuje przez cały okres związania ofertą.
6. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku (bez zaokrągleń).
7. Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, uznana zostanie za najkorzystniejszą.
8. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone dwie
lub więcej ofert o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli
te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

IX. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

  1.  Oferta musi być sporządzona w formie elektronicznej albo w zwykłej formie pisemnej.
  2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  3. Wszystkie ceny należy podać w PLN.
  4. Oferta musi być podpisana zgodnie ze sposobem reprezentacji danego podmiotu zgodnie z ust. 10 lit. d) poniżej oraz muszą być wypełnione i podpisane wszystkie załączniki do niniejszego zapytania.
  5. Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z następującymi załącznikami:
  • a. Załącznik nr 2 - Klauzula informacyjna ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych,
  • b. Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
  • c. Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy – ustawa sankcyjna,
  • d. Załącznik nr 5- Oświadczenie Wykonawcy-o braku powiązań osobowych lub kapitałowych,
  • e. Załącznik nr 6 - Wzór umowy.

6. Oferta powinna być złożona w jeden z poniższych sposobów, to jest za pośrednictwem:

  • a. poczty elektronicznej na adres: katarzyna.gajkowska@uj.edu.pl,
  • b. pocztą, kurierem lub też dostarczona osobiście na adres:
  • Biuro Projektu Odpowiedzialne Wsparcie i Zrównoważony Rozwój, ul. Czapskich 4, 31-110 Kraków

7. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oferty w terminie do dnia: 21.06.2023 r.
8. Oferty złożone po terminie składania ofert podlegają odrzuceniu.
9. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
10. Oferta powinna być:

  • a. opatrzona pieczątką firmową (jeśli dotyczy),
  • b. posiadać datę sporządzenia,
  • c. zawierać adres lub siedzibę wykonawca, numer telefonu, numer NIP,
  • d. być czytelnie podpisana przez Wykonawcę, osobę lub osoby reprezentujące Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze, bądź osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na podstawie udzielonego im pełnomocnictwa.

Ocena ofert zostanie dokonana w terminie określonym w pkt X ust. 9 niniejszego Zapytania
ofertowego, zaś wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony w za pośrednictwem
wiadomości mailowej.
12. Termin związania ofertą: Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania
ofertą określonego w dokumentach zamówienia, zamawiający przed upływem terminu związania
ofertą zwraca się jednokrotnie do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu
o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
14. Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w ust. 12 powyżej, wymaga złożenia przez
wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.

X. INNE POSTANOWIENIA

  1. Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze. Postępowanie nie jest prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2022 poz. 1710).
  2. Przed złożeniem ofert Wykonawcy mogą przesyłać Zamawiającemu uwagi i pytania na adres: przelamuj@uj.edu.pl, co do treści niniejszego Zapytania ofertowego. Zamawiający informuje, iż udzieli odpowiedzi na uwagi i pytania, które wpłyną na co najmniej 2 dni robocze przed pierwotnym terminem składania ofert. Uwagi i pytania, które wpłyną poza wskazanym powyżej terminie, Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi. W uzasadnionych przypadkach, w szczególności uwzględniając przesłane uwagi, Zamawiający może dokonać zmiany treści niniejszego Zapytania ofertowego oraz odpowiednio wydłużyć termin składania ofert.
  3. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
  4. Zamawiający po upływie terminu składania ofert, może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
  • 1) nie złożono żadnej oferty;
  • 2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
  • 3) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
  • 4) w przypadku, gdy zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
  • 5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
  • 6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5. W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w
stosunku do treści Zapytania ofertowego w celu właściwej realizacji zamówienia zastrzega się
możliwość dokonania niniejszych zmian w drodze aneksu do umowy.
6. Niniejsze Zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców z prośbą o
wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert.
Jeżeli Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one
niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia,
poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że wniosek o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu albo oferta Wykonawcy podlegają odrzuceniu bez względu na ich
złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8. Zamawiający powiadomi mailowo wszystkich Wykonawców o wynikach postępowania w terminie
do 7 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty, a także poprzez opublikowanie informacji z
wyboru ofert w Bazie konkurencyjności.
9. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
10. W przypadku, jeśli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega
sobie możliwość zawarcia umowy na wykonanie zamówienia objętego niniejszym zapytaniem z
kolejnym Wykonawcą w rankingu ofert, który złożył ważną ofertę. Wybór kolejnego Wykonawcy
będzie zgodny z kryteriami określonymi w pkt. VI niniejszego zapytania. Zamawiający nie
przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
11. Przewiduje się możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem
nieważności w przypadkach wskazanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do
Zapytania ofertowego.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych albo ofert wariantowych.
13. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
15. Wykonawca składając ofertę akceptuje zapisy wzoru umowy.
16. Integralną częścią Zapytania ofertowego są załączniki nr 1 – 6.

Załączniki do zapytania ofertowego (umieszczono w plikach do pobrania)

Załącznik nr 1 - Formularz oferty,
Załącznik nr 2 - Klauzula informacyjna ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych,
Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych
przewidzianych w art. 13, 14 RODO,
Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy – ustawa sankcyjna;
Załącznik n 5 - Oświadczenie Wykonawcy – brak powiązań osobowych lub kapitałowych
Załącznik nr 6 - Wzór umowy.

 

Pliki do pobrania
docx
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
docx
Załącznik nr 2 - Klauzula informacyjna ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
docx
Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13, 14 RODO
docx
Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy – ustawa sankcyjna
docx
Załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawcy – brak powiązań osobowych lub kapitałowych
pdf
Załącznik nr 6 - Wzór umowy
pdf
Zapytanie ofertowe z podpisem kierownika projektu (skan)