Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Logotypy Funduszy Europejskich, Rzeczpospolitej Polskiej, Unii Europejskiej

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności

Przełamuj obawy i zapisz się na szkolenie dla studentów UJ

Przełamuj obawy i zapisz się na szkolenie dla studentów UJ

17.09.2021
Zapraszamy do udziału w kolejnych edycjach szkoleń dla studentów UJ z umiejętności studiowania! Zapisy ruszyły!
Budynek Centrum Wsparcia Dydaktyki zachwycił jurorów konkursu „Kraków bez Barier”

Budynek Centrum Wsparcia Dydaktyki zachwycił jurorów konkursu „Kraków bez Barier”

31.05.2021
31 maja br. podczas uroczystej gali konkursu „Kraków bez Barier” budynek będący siedzibą Centrum Wsparcia Dydaktyki Uniwersytetu Jagiellońskiego został nagrodzony w kategorii: Budownictwo dostępne.
Zapisz się na konsultacje indywidualne dla studentów i doktorantów UJ

Zapisz się na konsultacje indywidualne dla studentów i doktorantów UJ

24.05.2021
Droga Studentko, Drogi Studencie UJ, przypominamy o możliwości udziału w konsultacjach indywidualnych z zakresu umiejętności studiowania. Konsultacje te są realizowane w ramach projektu UJ „Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój” (Przełamuj). Obecnie konsultacje prowadzimy również w piątki!
Zapraszamy do składania ofert na stworzenie filmów edukacyjnych

Zapraszamy do składania ofert na stworzenie filmów edukacyjnych

21.05.2021
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Uniwersytetu Jagiellońskiego „Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój”, nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-A048/19-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020”.
Szkolenia dla redaktorów witryn w Portalu UJ

Szkolenia dla redaktorów witryn w Portalu UJ

18.05.2021
Ruszyły zapisy na szkolenia dla redaktorów witryn w Portalu UJ z dostosowania stron internetowych do aktualnych standardów WCAG 2.1.