Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Regulaminy

Zamieszczamy treść regulaminów do oferty szkoleniowej realizowanej w ramach projektu.

Regulamin szkoleń dla studentów UJ

Regulamin rekrutacji i udziału w projekcie "Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój"

POWR.03.05.00-00-A048/19,

zadanie 5 – Program szkoleniowy dla studentów z umiejętności uczenia się i realizacji potencjału

§1 Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  • Projekt - projekt pt.: Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój, nr umowy POWR.03.05.00-00-A048/19
  • Zadanie 5 Projektu – zadanie Program szkoleniowy dla studentów z umiejętności uczenia się i realizacji potencjału realizowane w ramach Projektu
  • Realizator Projektu – Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, ul. Gołębia 24, 31–007 Kraków, NIP 675-000-22-36, Regon 000001270.
  • Student - Student lub Studentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie,
  • Kandydat - Student UJ, który jest zainteresowany udziałem w Projekcie i należy
    do grupy docelowej Projektu zgodnie z postanowieniami § 3 pkt 1 Regulaminu,
  • Uczestnik Projektu – Kandydat/ka, który/a został zakwalifikowany do udziału w Projekcie,
  • Dane Osobowe –  dane w rozumieniu art. 4 pkt 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”), tj. informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, która można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej,
  • Biuro Projektu – Collegium Paderevianum II, Al. Mickiewicza 9a/410 (IV piętro), 31-120 Kraków,
  • Przetwarzanie danych osobowych – przetwarzanie w rozumieniu art. 4 pkt 2 RODO, tj. operacja lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, takie jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczenie, usuwanie lub niszczenie,
  • Instytucja Pośrednicząca – Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, ul. Nowogrodzka 47a, 00-695, Warszawa,
  • UJ - Uniwersytet Jagielloński.

§2 Postanowienia ogólne

  1. Celem realizacji zadania 5 Projektu jest podniesienie kompetencji osób z niepełnosprawnością i w trudnej sytuacji zdrowotnej z zakresu umiejętności uczenia się oraz odkrywania i realizowania potencjału poprzez udział w szkoleniach.
  2. Regulamin określa zasady rekrutacji Studentów do Zadania 5 Projektu i ich udziału w Projekcie.

§3 Uczestnicy

  1. Uczestnikiem szkoleń w ramach zadania 5 może być Student Uniwersytetu Jagiellońskiego, który identyfikuje trudności w uczeniu się, wpływające na realizację studiów, przeszedł pozytywnie procedurę rekrutacyjną, został zakwalifikowany do udziału w szkoleniu/ach i podpisał dokumenty, o których mowa w § 4, ust. 3

§4 Proces rekrutacji Uczestników Projektu

  1. Rekrutacja będzie prowadzona w terminach określonych na stronie www.przelamuj.uj.edu.pl na podstawie dokumentacji rekrutacyjnej, stanowiącej załącznik nr 1, 1a do Regulaminu.
  2. Rekrutacja ma charakter otwarty tzn. wszyscy spełniający kryteria określone w §3 pkt mogą wziąć udział w Projekcie.
  3. Studenci rozpoczynający udział w Projekcie powinni przed rozpoczęciem udziału w szkoleniu/ach wypełnić i złożyć w Biurze Projektu[1]: Oświadczenie Uczestnika Projektu (załącznik nr 2), Oświadczenie o przystąpieniu do Projektu (załącznik nr 3), Deklarację uczestnictwa w Projekcie (zał. nr 4) - podpisane przez Uczestnika. Dokumenty są dostępne na stronie www.przelamuj.uj.edu.pl
  4. Zasady rekrutacji:
    1. Etap formalny rekrutacji: Kandydat wypełnia test kwalifikujący do rekrutacji, identyfikujący trudności Studenta. Wynik testu kwalifikującego (tzw. zgłoszeniowego), czyli co najmniej 50% pozytywnych odpowiedzi na pytania, warunkuje udział w dalszym procesie rekrutacji. Następnie Kandydat składa kompletne wypełniony Formularz rekrutacyjny i Oświadczenie Kandydata Projektu – Klauzula Informacyjna[2] (wzór Formularza rekrutacyjnego stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu; wzór Oświadczenia stanowi załącznik nr 1a do Regulaminu);
    2. Etap merytorycznej oceny: złożony formularz rekrutacyjny polega ocenie zgodności oczekiwań studenta z efektami kształcenia dla poszczególnych szkoleń. Efekty kształcenia stanowią załącznik 1b do Regulaminu.
    3. Do udziału w Projekcie i uzyskaniu wsparcia zostaną zakwalifikowani Kandydaci, którzy identyfikują trudności, o czym mowa w §4, ust. 4 pkt. a, spełniają kryteria formalne (ocena spełnia/nie spełnia), jak również zdobędą najwyższą liczbę punktów podczas oceny merytorycznej, do wyczerpania limitu miejsc przewidzianych na dany termin szkolenia.
    4. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Kandydatów takiej samej liczby punktów na ten sam termin szkolenia, o pierwszeństwie w zakwalifikowaniu do Projektu będą rozstrzygać dodatkowe punkty, które można uzyskać za następujące kryteria:
  • rok studiów - studenci pierwszego roku I stopnia otrzymują 5 punktów, drugiego roku – 4 punkty, trzeciego roku – 3 punkty, pierwszego roku II stopnia (lub 4. roku jednolitych studiów magisterskich roku) - 2 punkty,
  • a w dalszej kolejności - kolejność zgłoszeń (1 punkt za pierwszeństwo zgłoszenia).
  1. Dokumenty rekrutacyjne oceniać będzie trzyosobowa Komisja rekrutacyjna, powołana przez Kierownika projektu. Komisja tworzy listę uczestników zrekrutowanych na szkolenia. Komisja może pracować w sposób zdalny.
  2. Kandydaci niezakwalifikowani do udziału w szkoleniu z powodu wyczerpania limitu miejsc, a spełniający kryteria rekrutacji zostaną wpisani na listę rezerwową w kolejności zgodnej z otrzymaną liczbą punktów. Kandydaci, o których mowa, mogą otrzymać od Realizatora Projektu propozycję udziału w szkoleniu w innym terminie.
  3. O wynikach rekrutacji Kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową. Kandydat niezakwalifikowany do udziału w Projekcie może się odwołać od stanowiska Komisji rekrutacyjnej do Kierownika Projektu w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania informacji o wynikach rekrutacji, składając pisemne odwołanie do Biura Projektu[3].  Odwołanie rozpatruje Komisja odwoławcza powołana przez Kierownika projektu, której skład różni się od Komisji rekrutacyjnej.
  4. W przypadku niewyczerpania limitu miejsc na dany termin szkolenia Kierownik Projektu zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia rekrutacji uzupełniającej, przeprowadzonej na takich samych zasadach, jak rekrutacja podstawowa lub przyjęcie Kandydata, który został zrekrutowany na inny termin szkolenia.
  5. Rekrutacja prowadzona jest zgodnie z obowiązującą polityką równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 oraz z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  6. Zmiana statusu Kandydata na Uczestnika Projektu następuje z chwilą złożenia w Biurze Projektu przez Kandydata:
    1. podpisanego Oświadczenia Uczestnika Projektu (wzór stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu)[4].
    2. podpisanego Oświadczenia o przystąpieniu do Projektu (wzór stanowi Załącznik nr 3 do Regulaminu)[5].
    3. podpisanej Deklaracji uczestnictwa w Projekcie (wzór stanowi Załącznik nr 4 do Regulaminu)[6].
  7. W przypadku rezygnacji przez Uczestnika Projektu z udziału w szkoleniu, do udziału w Projekcie zostanie zaproszony Kandydat z listy rezerwowej zajmujący najwyższą pozycję na liście, z zastrzeżeniem, że w chwili przystąpienia do Projektu będzie nadal spełniał wszystkie kryteria udziału w Projekcie, określone Regulaminem.
  8. Regulamin rekrutacji, terminy i dokumenty związane z rekrutacją i uczestnictwem w Projekcie dostępne są na stronie www.przelamuj.uj.edu.pl.

§5 Zasady udziału w Projekcie

  1. Szkolenia dla Uczestników Projektu składają się z 4 modułów:

A) narzędzia do efektywnego uczenia się

B) radzenie sobie ze stresem

C) zarządzanie zadaniami w czasie

D) kreatywność

  1. Dopuszcza się prowadzenie zajęć w sposób zdalny.
  2. Uczestnik Projektu ma obowiązek uczestniczenia w co najmniej 3 z 4 proponowanych modułów szkoleniowych, w badaniu poziomu kompetencji za pomocą pre/post testów wiedzy i umiejętności, przed i po udzielonym szkoleniu.
  3. W terminie 4 tygodni po zakończeniu udziału w projekcie Uczestnik Projektu przekaże beneficjentowi dane dotyczące swojego statusu na rynku pracy oraz informacje na temat udziału w kształceniu lub szkoleniu oraz uzyskania kwalifikacji lub nabycia kompetencji.
  4. W ciągu trzech miesięcy po zakończeniu udziału w projekcie Uczestnik udostępni dane dotyczące swojego statusu na rynku pracy.
  5. Beneficjent Projektu, zapewnia Uczestnikom materiały szkoleniowe (jeśli dotyczy).
  6. Miejsce i czas realizacji szkoleń określał będzie harmonogram dostępny na stronie internetowej www.przelamuj.uj.edu.pl, przy uwzględnieniu zapisów §5, ust. 2
  7. Uczestnicy Projektu zobowiązani są do podpisywania list obecności na zajęciach. Jeśli zajęcia odbywają się w trybie zdalnym do potwierdzania swojej obecności.
  8. Jeśli Student nie mógł uczestniczyć w zaplanowanym szkoleniu lub jednym z jego modułów, może uczestniczyć w szkoleniu lub module w innym terminie pod warunkiem wolnych miejsc na kolejnych terminach szkoleń (maksymalnie do dwóch kolejnych cykli, o ile Kierownik Projektu nie zdecyduje inaczej).

§6 Rezygnacja oraz wypowiedzenie udziału w Projekcie

  1. Rezygnacja z uczestnictwa w Projekcie wymaga złożenia przez Uczestnika Projektu oświadczenia woli w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Uczestnik Projektu może zrezygnować z udziału w Formach wsparcia wyłącznie w następujących przypadkach:
  • udokumentowanego nienależytego wykonywania obowiązków przez Beneficjenta Projektu;
  • udokumentowanych zdarzeń losowych uniemożliwiających dalszy udział w Projekcie.
  1. Beneficjent Projektu może skreślić Uczestnika z listy w przypadku, gdy:
  • informacje podane w formularzu rekrutacyjnym są nieprawdziwe;
  • Uczestnik Projektu nie wypełnia obowiązków wynikających z Regulaminu lub złożonych oświadczeń lub straci status Studenta UJ;
  • Uczestnik Projektu podczas trwania zajęć nie przestrzega podstawowych reguł życia społecznego
  1. umowa o dofinansowanie Projektu wygaśnie.

§7 Ochrona danych osobowych

1. Zgłaszając swoją kandydaturę do udziału w Projekcie Kandydat składa oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych i akceptuje stosowną klauzulę informacyjną (wzór stanowi załącznik nr 1a).

2. Uczestnik Projektu składa również pisemne oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych podpisując stosowną klauzulę informacyjną (wzór stanowi załącznik nr 2).

§8 Postanowienia końcowe

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 czerwca 2020r.

2. Realizator Projektu może dokonać zmiany Regulaminu w razie konieczności wynikającej ze zmiany w wytycznych Projektu lub zmiany sposobu realizacji Projektu.  

3. Zmiana regulaminu jest publikowana na stronie  www.przelamuj.uj.edu.pl.

4. W sprawach spornych i nieuregulowanych Regulaminem decyzje podejmuje Kierownik Projektu.

Załączniki:

Załącznik nr 1: Formularz rekrutacyjny - wzór

Załącznik nr 1a: Oświadczenie Kandydata Projektu – Klauzula informacyjna - wzór

Załącznik 1b: Efekty kształcenia

Załącznik nr 2: Oświadczenie Uczestnika Projektu – wzór

Załącznik nr 3: Oświadczenie o przystąpieniu do Projektu – wzór

Załącznik nr 4: Deklaracja uczestnictwa w Projekcie – wzór

 

[1] Dopuszcza się przesłanie przez Studenta, Kandydata podpisanych i zeskanowanych/w formie zdjęcia dokumentów na adres: przelamuj@uj.edu.pl; dokumenty powinny być uzupełnione w formie papierowej w okresie wskazanym przez UJ

[2] jw.

[3] jw.

[4] jw.

[5] jw.

[6] jw.

Regulamin szkoleń dla pracowników uczelni spoza UJ

Regulamin rekrutacji i udziału w projekcie "Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój"

POWR.03.05.00-00-A048/19,

zadanie 4 – Szkolenia dla projektów mini i midi

§1 Definicje

Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:

  • Projekt - projekt pt.: Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój, nr umowy POWR.03.05.00-00-A048/19
  • Zadanie 4 Projektu – Szkolenia dla projektów mini i midi realizowane w ramach Projektu
  • Realizator Projektu – Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, ul. Gołębia 24, 31–007 Kraków, NIP 675-000-22-36, Regon 000001270.
  • Uczelnia – jednostka organizacyjna państwowa, samorządowa lub prywatna działająca na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. 2020, poz. 85 tj. z późn. zm. ) lub w przypadku uczelni kościelnych, na podstawie umowy rządu z władzami odpowiedniego Kościoła,
  • Kandydat – pracownik uczelni [1], który jest zainteresowany udziałem w Projekcie i należy do grupy docelowej Projektu zgodnie z postanowieniami § 3 pkt 1 niniejszego Regulaminu,
  • Uczestnik Projektu – Kandydat/ka, który/a został zakwalifikowany do udziału w Projekcie,
  • Dane Osobowe – dane w rozumieniu art. 4 pkt 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”), tj. informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, która można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej,
  • Biuro Projektu – Collegium Paderevianum II, Al. Mickiewicza 9a/410 (IV piętro), 31-120 Kraków,
  • Przetwarzanie danych osobowych – przetwarzanie w rozumieniu art. 4 pkt 2 RODO, tj. operacja lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, takie jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczenie, usuwanie lub niszczenie,
  • Instytucja Pośrednicząca – Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, ul. Nowogrodzka 47a, 00-695, Warszawa,
  • UJ – Uniwersytet Jagielloński.

§2 Postanowienia ogólne

  1. Celem zadania nr 4 Projektu jest podniesienie kompetencji i wiedzy kadry akademickiej oraz administracyjnej polskich uczelni w zakresie dostępności tych uczelni dla osób z niepełnosprawnościami, poprzez udział w szkoleniach realizowanych przez UJ.
  2. Niniejszy Regulamin określa zasady rekrutacji pracowników Uczelni do Zadania 4 Projektu i ich udziału w Projekcie.

§3 Uczestnicy

  1. Uczestnikiem szkoleń w ramach zadania 4 może być pracownik Uczelni, który jest zainteresowany podniesieniem swoich kompetencji i wiedzy w zakresie dostępności Uczelni do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, a także przeszedł pozytywnie procedurę rekrutacyjną, został zakwalifikowany do udziału w szkoleniu/ach i podpisał dokumenty, o których mowa w § 4 ust. 3,
  2. Uczestnikiem szkoleń nie może być pracownik Uczelni, która otrzymała dofinansowanie projektu w konkursie POWR.03.05.00-IP.08-00-DOS/19   oraz POWR.03.05.00-IP.08-00-DOS/20 w ścieżce MAXI. Wyjątek od tej zasady stanowią tzw. “szkolenia szyte na miarę”, do których stosuje się również niniejszy Regulamin, z wyjątkiem § 4 ust.  4 lit. b – h, k. Szkolenia te mogą być realizowane na konkretne zapotrzebowanie Uczelni i w porozumieniu pomiędzy Uczelnią UJ.
  3. Uczestnikiem szkoleń może być osoba delegowana przez Uczelnię z zastrzeżeniem  postanowień  §3 ust. 2 powyżej.

§4 Proces rekrutacji Uczestników Projektu

  1. Rekrutacja będzie prowadzona w terminach określonych na stronie www.przelamuj.uj.edu.pl na podstawie dokumentacji rekrutacyjnej, stanowiącej załącznik nr 1 oraz 1a do Regulaminu.
  2. Rekrutacja ma charakter otwarty tzn. wszystkie osoby spełniające kryteria określone w § 3 mogą wziąć udział w Projekcie.
  3. Kandydaci, przed rozpoczęciem udziału w Projekcie powinni złożyć w Biurze Projektu: Oświadczenie Uczestnika Projektu (załącznik nr 2), Oświadczenie o przystąpieniu do Projektu (załącznik nr 3), Deklarację uczestnictwa w Projekcie (zał. nr 4) - podpisane przez Uczestnika. Dokumenty te są dostępne na stronie www.przelamuj.uj.edu.pl  
  4. Zasady rekrutacji:

a) Etap formalny rekrutacji: kandydat składa kompletnie wypełniony formularz rekrutacyjny i oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór Formularza rekrutacyjnego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu; wzór Oświadczenia Kandydata Projektu – Klauzula Informacyjna stanowi załącznik nr 1a do Regulaminu);

b) Etap merytoryczny oceny: złożony formularz rekrutacyjny podlega ocenie zgodności oczekiwań Kandydata z efektami kształcenia przewidzianymi dla szkoleń. Efekty kształcenia stanowią załącznik 1b do Regulaminu.

c) Do udziału w Projekcie i uzyskaniu wsparcia zostaną zakwalifikowani Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne (ocena spełnia/nie spełnia), jak również zdobędą najwyższą liczbę punktów podczas oceny merytorycznej, do wyczerpania limitu miejsc przewidzianych na dany termin szkolenia.

d) W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Kandydatów takiej samej liczby punktów na ten sam termin szkolenia, o pierwszeństwie w zakwalifikowaniu do Projektu będą rozstrzygać dodatkowe punkty, które można uzyskać za następujące kryteria:

  • jeśli Kandydat jest pracownikiem Uczelni, z której zgłasza się liczba osób odpowiadająca pełnej grupie szkoleniowej (lub więcej), na szkolenie przewidziane w jednym terminie (2 pkt),
  • kolejność zgłoszeń (1 punkt za pierwszeństwo zgłoszenia),
  • jeśli Kandydat do tej pory nie brał udziału w szkoleniach realizowanych w ramach  Projektu (2 pkt).

​e) Dokumenty rekrutacyjne oceniać będzie trzyosobowa Komisja rekrutacyjna, powołana przez Kierownika projektu. Komisja tworzy listę uczestników zrekrutowanych na poszczególne szkolenia.

f) Kandydaci niezakwalifikowani do udziału w szkoleniu z powodu wyczerpania limitu miejsc, a spełniający kryteria rekrutacji, zostaną wpisani na listę rezerwową w kolejności zgodnej z otrzymaną liczbą punktów.

g) O wynikach rekrutacji Kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową. Kandydat niezakwalifikowany do udziału w Projekcie może się odwołać od stanowiska Komisji rekrutacyjnej do Kierownika Projektu w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania informacji o wynikach rekrutacji, składając pisemne odwołanie do Biura Projektu[2].  Odwołanie rozpatruje Komisja odwoławcza powołana przez Kierownika projektu, której skład różni się od Komisji rekrutacyjnej.

h) W przypadku niewyczerpania limitu miejsc Kierownik Projektu zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia rekrutacji uzupełniającej, przeprowadzonej na takich samych zasadach, jak rekrutacja podstawowa, dodatkowo Realizator Projektu zastrzega sobie prawo do bezpośredniego kontaktu z osobami, które według jege stanu wiedzy mogą być potencjalnie zainteresowane udziałem w szkoleniu.

i) Rekrutacja prowadzona jest zgodnie z obowiązującą polityką równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 oraz z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych.

j) Zmiana statusu Kandydata na Uczestnika Projektu następuje z chwilą złożenia w Biurze Projektu przez Kandydata:

i.podpisanego przez Uczestnika Oświadczenia Kandydata Projektu – Klauzula Informacyjna (wzór stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu).

ii.podpisanego Oświadczenia o przystąpieniu do Projektu (wzór stanowi Załącznik nr 3 do Regulaminu) wraz z podpisaną zgodą kierownika jednostki danej Uczelni, której służbowo podlega.

iii. podpisanej Deklaracji uczestnictwa w Projekcie (wzór stanowi Załącznik nr 4 do Regulaminu),

iv. dokumentu potwierdzającego zatrudnienie tj. skanu/zdjęcia umowy o pracę/aneksu do umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej zawartej z Uczelnią, z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 2 lub skanu/zdjęcia/oryginału zaświadczenia o zatrudnieniu lub zawartej umowie cywilnoprawnej.

k) W przypadku rezygnacji przez Uczestnika Projektu z udziału w szkoleniu, do udziału w Projekcie zostanie zaproszony Kandydat z listy rezerwowej zajmujący najwyższą pozycję na liście rezerwowej, z zastrzeżeniem, że w chwili przystąpienia do projektu będzie nadal spełniał wszystkie kryteria udziału w Projekcie, określone Regulaminem.

l) Regulamin rekrutacji, terminy i dokumenty związane z rekrutacją i uczestnictwem w Projekcie dostępne są na stronie www.przelamuj.uj.edu.pl

m) Dopuszcza się przesłanie dokumentów Kandydatów, o których mowa w niniejszym regulaminie w formie elektronicznej, w tym w formie podpisu elektronicznego, w formie plików podpisanych elektronicznie w portalu Profilu Zaufanego pz.gov.pl lub skanów dokumentów podpisanych własnoręcznie przez Kandydata; dokumenty przesłane w postaci skanów musza być uzupełnione w oryginale w terminie określonym przez Realizatora Projektu, z zastrzeżeniem §4 ust. 4 pkt. j, tiret iv.

§5 Zasady udziału w Projekcie

  1. Szkolenia dla Uczestników Projektu składają się z następujących modułów:

I moduł: 

  • Szkolenie ze świadomości niepełnosprawności,
  • Szkolenie z zakresu wykorzystania bezpłatnego oprogramowania wspierającego studentów i pracowników niepełnosprawnych.

II moduł:

  • Szkolenie z zakresu wsparcia studenta z niepełnosprawnością,
  • Szkolenie z wytycznych WCAG 2.1.

III moduł:

  • Szkolenia z zakresu dostosowywania materiałów dydaktycznych do potrzeb osób z niepełnosprawnością wzroku,
  • Szkolenie z zakresu adaptowania grafik do potrzeb osób niewidomych i słabowidzących,
  • Szkolenia z zakresu bezpiecznej ewakuacji osób z niepełnosprawnościami.
  1. Podział tematów między poszczególnymi modułami może ulec zmianie. Szkolenia odbywają się w formie stacjonarnej, ale możliwa jest zmiana formy odbywania szkoleń na formę szkoleń zdalnych.
  2. Uczestnik Projektu ma obowiązek uczestniczenia w co najmniej 2 z 3 dni szkoleniowych.
  3. W terminie 4 tygodni po zakończeniu udziału w projekcie Uczestnik Projektu przekaże Realizatorowi Projektu dane dotyczące swojego statusu na rynku pracy oraz informacje na temat udziału w kształceniu lub szkoleniu oraz uzyskania kwalifikacji lub nabycia kompetencji.
  4. W ciągu trzech miesięcy po zakończeniu udziału w projekcie Uczestnik Projektu udostępni dane dotyczące swojego statusu na rynku pracy.
  5.  Realizator Projektu zapewnia Uczestnikom Projektu materiały szkoleniowe (jeśli dotyczy).
  6. Miejscem realizacji szkoleń jest Kraków (nie dotyczy szkoleń organizowanych w formie zdalnej).
  7. Realizator Projektu nie zapewnia noclegów ani diet.
  8. Miejsce i czas realizacji szkoleń określał będzie harmonogram dostępny na stronie internetowej www.przelamuj.uj.edu.pl
  9. Uczestnicy Projektu zobowiązani są do podpisywania list obecności na zajęciach, a w przypadku zajęć zdalnych prowadzący narzuca formę potwierdzania obecności, możliwą dla danej platformy e-learningowej.
  10. Jeśli Uczestnik Projektu nie mógł uczestniczyć w zaplanowanym szkoleniu może uczestniczyć w szkoleniu w innym terminie, pod warunkiem dostępnych wolnych miejsc podczas kolejnych terminów szkoleń (maksymalnie do dwóch kolejnych cykli).

§6 Rezygnacja oraz wypowiedzenie udziału w Projekcie

  1. Rezygnacja z uczestnictwa w Projekcie wymaga złożenia przez Uczestnika Projektu oświadczenia woli w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Uczestnik Projektu może zrezygnować z udziału w Projekcie wyłącznie w następujących przypadkach:
  • udokumentowanego nienależytego wykonywania obowiązków przez Realizatora Projektu;
  • udokumentowanych zdarzeń losowych uniemożliwiających dalszy udział w Projekcie.
  1. Realizator Projektu może skreślić Uczestnika z listy w przypadku, gdy:
  • informacje podane w formularzu rekrutacyjnym są nieprawdziwe;
  • Uczestnik Projektu nie wypełnia obowiązków wynikających z Regulaminu lub złożonych oświadczeń lub przestanie być pracownikiem Uczelni;
  • Uczestnik Projektu podczas trwania zajęć nie przestrzega podstawowych reguł życia społecznego;
  1. umowa o dofinansowanie Projektu wygaśnie.

§7 Ochrona danych osobowych

1. Zgłaszając swoją kandydaturę do udziału w Projekcie Kandydat składa o Oświadczenie Kandydata Projektu – Klauzula Informacyjna (wzór stanowi załącznik nr 1a do Regulaminu).

2. Uczestnik Projektu składa również pisemne Oświadczenie Uczestnika Projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, podpisując stosowną klauzulę informacyjną (wzór stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu).

§8 Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 24 września 2020r.
  2. Realizator Projektu może dokonać zmiany niniejszego Regulaminu w razie konieczności wynikającej ze zmiany w wytycznych Projektu lub zmiany sposobu realizacji Projektu.  
  3. Zmiana Regulaminu jest publikowana na stronie www.przelamuj.uj.edu.pl
  4. W sprawach spornych i nieuregulowanych niniejszym Regulaminem decyzje podejmuje Kierownik Projektu.

Załączniki:

Załącznik nr 1: Formularz rekrutacyjny - wzór

Załącznik nr 1a: Oświadczenie Kandydata Projektu – Klauzula Informacyjna - wzór

Załącznik 1b: Efekty kształcenia

Załącznik nr 2: Oświadczenie Uczestnika Projektu – wzór

Załącznik nr 3: Oświadczenie o przystąpieniu do Projektu  – wzór

Załącznik nr 4: Deklaracja uczestnictwa w Projekcie - wzór

Załącznik nr 4: Deklaracja uczestnictwa w Projekcie – wzór (wersja dostępna)

 [1] Dopuszcza się również osoby świadczące usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej. Warunkiem uczestniczenia w szkoleniu tych osób, jest posiadanie przez uczestnika szkolenia umowy cywilnoprawnej z Uczelnią w Polsce (poza uczelniami które otrzymały dofinansowanie w ścieżce MAXI w konkursach Uczelnia Dostępna). Umowa taka musi być zawarta na  czas określony niezbędny do spełnienia warunków rekrutacji tj.: niniejsza umowa musi obejmować  okres udziału w Projekcie i trwać co najmniej 3 miesiące po udzieleniu pierwszej formy wsparcia (pierwszy dzień szkolenia).

[2] dopuszcza się formę zdalną określoną w par. 4, ust. 4m

Regulamin szkoleń dla pracowników UJ

Regulamin rekrutacji i udziału w projekcie "Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój"

POWR.03.05.00-00-A048/19

w ramach szkoleń z zakresu wykorzystania bezpłatnego oprogramowania wspierającego studentów i pracowników oraz z zakresu dostosowania materiałów dydaktycznych do potrzeb osób z niepełnosprawnością wzroku (zadanie 6)

§1 Definicje

Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:

  • Projekt – projekt pt.: „Odpowiedzialne wsparcie i zrównoważony rozwój, nr umowy POWR.03.05.00-00-A048/19”
  • Zadanie 6 Projektu – „Szkolenia z zakresu świadomości niepełnosprawności dla społeczności akademickiej UJ”
  • Szkolenia – szkolenia z zakresu wykorzystania bezpłatnego oprogramowania wspierającego studentów i pracowników oraz szkolenie z zakresu dostosowania materiałów dydaktycznych do potrzeb osób z niepełnosprawnością wzroku
  • Realizator Projektu – Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, ul. Gołębia 24, 31–007 Kraków, NIP 675-000-22-36, Regon 000001270.
  • Kandydat – nauczyciel akademicki UJ [1], prowadzący zajęcia ze studentami UJ, który jest zainteresowany udziałem w Projekcie i należy do grupy docelowej Projektu zgodnie z postanowieniami § 3 niniejszego Regulaminu,
  • Uczestnik Projektu – Kandydat/ka, który/a został zakwalifikowany do udziału w Projekcie,
  • Dane Osobowe – dane w rozumieniu art. 4 pkt 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”), tj. informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej,
  • Biuro Projektu – Collegium Paderevianum, Al. Mickiewicza 9a/410 (IV piętro), 31-120 Kraków,
  • Przetwarzanie danych osobowych – przetwarzanie w rozumieniu art. 4 pkt 2 RODO, tj. operacja lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, takie jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczenie, usuwanie lub niszczenie,
  • Instytucja Pośrednicząca – Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, ul. Nowogrodzka 47a, 00-695, Warszawa,
  • UJ – Uniwersytet Jagielloński.

§2 Postanowienia ogólne

1) Celem zadania nr 6 Projektu jest budowanie wiedzy na temat niepełnosprawności wśród społeczności akademickiej i podniesienie kompetencji kadry akademickiej [2] Uniwersytetu Jagiellońskiego w zakresie świadomości niepełnosprawności oraz prowadzenia zajęć.

2) Niniejszy Regulamin określa zasady rekrutacji do Szkoleń z zakresu dostosowywania materiałów dydaktycznych do potrzeb osób z niepełnosprawnością wzroku oraz z zakresu wykorzystania bezpłatnego oprogramowania wspierającego studentów i pracowników.

§3 Uczestnicy

Uczestnikiem Szkoleń w ramach zadania 6 może być nauczyciel akademicki [3], który jest zainteresowany podniesieniem swoich kompetencji w zakresie tematyki Szkoleń, przeszedł pozytywnie procedurę rekrutacyjną, został zakwalifikowany do udziału w Szkoleniu/ach i podpisał dokumenty, o których mowa w § 4 ust. 3.

§4 Proces rekrutacji Uczestników Projektu

1) Rekrutacja będzie prowadzona będzie w terminach określonych na stronie www.przelamuj.uj.edu.pl na podstawie dokumentacji rekrutacyjnej, stanowiącej załącznik nr 1 oraz 1a do Regulaminu. Dopuszcza się również bezpośrednie zapraszanie na Szkolenia nauczycieli akademickich [4] konkretnego Instytutu, Wydziału lub innej jednostki UJ.

2) Rekrutacja ma charakter otwarty tzn. wszyscy spełniający kryteria określone w § 3 mogą wziąć udział w Projekcie.

3) Kandydaci, przed rozpoczęciem udziału w Projekcie powinni złożyć w Biurze Projektu: Oświadczenie Uczestnika Projektu (załącznik nr 2), Oświadczenie o przystąpieniu do Projektu (załącznik nr 3), Deklarację uczestnictwa w Projekcie (zał. nr 4) - podpisane przez Uczestnika. Dokumenty te są dostępne na stronie www.przelamuj.uj.edu.pl

4) Zasady rekrutacji:

a. Etap formalny rekrutacji: Kandydat składa kompletnie wypełniony formularz rekrutacyjny i oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór Formularza

rekrutacyjnego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego do Regulaminu; wzór Oświadczenia Kandydata Projektu –Klauzula Informacyjna stanowi załącznik nr 1a do Regulaminu);

b. Etap merytoryczny oceny: złożony formularz rekrutacyjny podlega ocenie zgodności oczekiwań Kandydata z efektami kształcenia przewidzianymi dla Szkoleń. Efekty kształcenia stanowią załącznik 1b do Regulaminu.

c. Rekrutacja prowadzona jest oddzielnie na każde z dwóch Szkoleń, tj. szkolenie z zakresu wykorzystania bezpłatnego oprogramowania wspierającego studentów i pracowników oraz szkolenie z zakresu dostosowania materiałów dydaktycznych do potrzeb osób z niepełnosprawnością wzroku.

d. Do udziału w Projekcie i uzyskaniu wsparcia zostaną zakwalifikowani Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne (ocena spełnia/nie spełnia), jak również zdobędą najwyższą liczbę punktów podczas oceny merytorycznej, do wyczerpania limitu miejsc przewidzianych na dany termin Szkolenia, przy czym pierwszeństwo uczestnictwa w projekcie ma Kandydat, który w danym roku akademickim, w jakim odbywa się rekrutacja, ma w swojej grupie studenckiej osobę z niepełnosprawnością wymagającą dokonania adaptacji materiałów dydaktycznych lub osobę z niepełnosprawnością, która wymaga skorzystania z dodatkowego oprogramowania (pod warunkiem, iż uzyskał co najmniej połowę punktów na etapie oceny merytorycznej)

e. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Kandydatów takiej samej liczby punktów, o dalszym pierwszeństwie w zakwalifikowaniu do Projektu będą rozstrzygać dodatkowe punkty, które można uzyskać za następujące kryteria:

  • kolejność zgłoszeń (1 punkt za pierwszeństwo zgłoszenia),
  • dotychczasowe uczestnictwo w szkoleniach - jeśli Kandydat do tej pory nie brał udziału w szkoleniach realizowanych w ramach Projektu (2 pkt), jeśli brał udział w szkoleniach ( pkt 0),

f. Dokumenty rekrutacyjne oceniać będzie trzyosobowa Komisja rekrutacyjna, powołana przez Kierownika projektu. Komisja tworzy listę uczestników zrekrutowanych na poszczególne Szkolenia.

g. Kandydaci niezakwalifikowani do udziału w Szkoleniu z powodu wyczerpania limitu miejsc, a spełniający kryteria rekrutacji, zostaną wpisani na listę rezerwową w kolejności zgodnej z otrzymaną liczbą punktów.

h. O wynikach rekrutacji Kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową. Kandydat niezakwalifikowany do udziału w Projekcie może się odwołać od stanowiska Komisji rekrutacyjnej do Kierownika Projektu w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania informacji o wynikach rekrutacji, składając pisemne odwołanie do Biura Projektu [5]. Odwołanie rozpatruje Komisja odwoławcza powołana przez Kierownika projektu, której skład różni się od Komisji rekrutacyjnej.

i. W przypadku niewyczerpania limitu miejsc Kierownik Projektu zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia rekrutacji uzupełniającej, przeprowadzonej na takich samych zasadach, jak rekrutacja podstawowa.

j. Rekrutacja prowadzona jest zgodnie z obowiązującą polityką równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 oraz z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych.

k. Zmiana statusu na Uczestnika Projektu następuje z chwilą złożenia w Biurze Projektu przez Kandydata:

i. podpisanego Oświadczenia Uczestnika Projektu – Klauzula Informacyjna (wzór stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu).

ii. podpisanego Oświadczenia o przystąpieniu do Projektu (wzór stanowi Załącznik nr 3 do Regulaminu).

iii. podpisanej Deklaracji uczestnictwa w Projekcie (wzór stanowi Załącznik nr 4 do Regulaminu

iv. Dokumentu (skanu/zdjęcia) potwierdzającego zawarcie z UJ umowy cywilnoprawnej, lub skanu/zdjęcie/oryginału zaświadczenia o zatrudnieniu lub zawartej umowie cywilnoprawnej) – dotyczy osób świadczących usługi na podstawie umów cywilnoprawnych

l. W przypadku rezygnacji przez Uczestnika Projektu z udziału w Szkoleniu, do udziału w Projekcie zostanie zaproszony Kandydat z listy rezerwowej zajmujący najwyższą pozycję na liście rezerwowej, z zastrzeżeniem, że w chwili przystąpienia do projektu będzie nadal spełniał wszystkie kryteria udziału w Projekcie, określone Regulaminem.

m. Regulamin rekrutacji, terminy i dokumenty związane z rekrutacją i uczestnictwem w Projekcie dostępne są na stronie www.przełamuj.uj.edu.pl

n. W przypadku, jeśli Szkolenia będą miały formę on-line dopuszcza się przesłanie dokumentów Kandydatów, o których mowa w niniejszym regulaminie w formie elektronicznej, w tym dokumentów podpisanych podpisem elektronicznym, w formie plików podpisanych elektronicznie w portalu Profilu Zaufanego pz.gov.pl lub skanów dokumentów podpisanych własnoręcznie przez Kandydata; dokumenty przesłane w postaci skanów musza być uzupełnione w oryginale w terminie określonym przez UJ.

§5 Zasady udziału w Projekcie

1) Szkolenia odbywają się w formie stacjonarnej, ale możliwa jest zmiana formy odbywania szkoleń na formę szkoleń zdalnych.

2) Uczestnik Projektu ma obowiązek uczestniczenia w pełnym wymiarze czasowym szkolenia, w badaniu poziomu kompetencji za pomocą pre/post testów wiedzy i umiejętności, przed i po udzielonym szkoleniu.

3) W terminie 4 tygodni po zakończeniu udziału w projekcie Uczestnik Projektu przekaże UJ dane dotyczące swojego statusu na rynku pracy oraz informacje na temat udziału w kształceniu lub Szkoleniu oraz uzyskania kwalifikacji lub nabycia kompetencji.

4) W ciągu trzech miesięcy po zakończeniu udziału w projekcie Uczestnik Projektu udostępni dane dotyczące swojego statusu na rynku pracy.

5) UJ zapewnia Uczestnikom Projektu materiały szkoleniowe (jeśli dotyczy).

6) Miejscem realizacji Szkoleń jest UJ (nie dotyczy szkoleń organizowanych w formie zdalnej).

7) Miejsce i czas realizacji Szkoleń określał będzie harmonogram dostępny na stronie internetowej www.przelamuj.uj.edu.pl

8) Uczestnicy Projektu zobowiązani są do podpisywania list obecności na zajęciach, a w przypadku zajęć zdalnych prowadzący narzuca formę potwierdzania obecności, możliwą dla danej platformy e-learningowej.

§6 Rezygnacja oraz wypowiedzenie udziału w Projekcie

1) Rezygnacja z uczestnictwa w Projekcie wymaga złożenia przez Uczestnika Projektu oświadczenia woli w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

2) Uczestnik Projektu może zrezygnować z udziału w Projekcie wyłącznie w następujących przypadkach:

  • udokumentowanego nienależytego wykonywania obowiązków przez Realizatora Projektu;
  • udokumentowanych zdarzeń losowych uniemożliwiających dalszy udział w Projekcie.

3) Realizator Projektu może skreślić Uczestnika z listy w przypadku, gdy:

  • informacje podane w formularzu rekrutacyjnym są nieprawdziwe;
  • Uczestnik Projektu nie wypełnia obowiązków wynikających z Regulaminu lub złożonych oświadczeń lub przestanie być pracownikiem Uczelni;
  • Uczestnik Projektu podczas trwania zajęć nie przestrzega podstawowych reguł życia społecznego;

4) umowa o dofinansowanie Projektu wygaśnie.

§7 Ochrona danych osobowych

1. Zgłaszając swoją kandydaturę do udziału w Projekcie Kandydat składa o Oświadczenie Kandydata Projektu – Klauzula Informacyjna (wzór stanowi załącznik nr 1a do Regulaminu).

2. Uczestnik Projektu składa również pisemne Oświadczenie Uczestnika Projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, podpisując stosowną klauzulę informacyjną (wzór stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu).

§8 Postanowienia końcowe

1) Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 21-10-2020

2) Realizator Projektu może dokonać zmiany niniejszego Regulaminu w razie konieczności wynikającej ze zmiany w wytycznych Projektu lub zmiany sposobu realizacji Projektu.

3) Zmiana Regulaminu jest publikowana na stronie www.przelamuj.uj.edu.pl

4) W sprawach spornych i nieuregulowanych niniejszym Regulaminem decyzje podejmuje Kierownik Projektu.

Przypisy

[1] - Dopuszcza się również osoby świadczące usługi na prowadzenie zajęć dydaktycznych na UJ na podstawie umowy cywilnoprawnej. Umowa taka musi być zawarta na czas określony niezbędny do spełnienia warunków rekrutacji tj.: niniejsza umowa musi obejmować okres udziału w Projekcie i trwać co najmniej 3 miesiące po udzieleniu wsparcia.

[2] - Oznacza to również osoby świadczące usługi na prowadzenie zajęć dydaktycznych na UJ na podstawie umowy cywilnoprawnej. Umowa taka musi być zawarta na czas określony niezbędny do spełnienia warunków rekrutacji tj.: niniejsza umowa musi obejmować okres udziału w Projekcie i trwać co najmniej 3 miesiące po udzieleniu wsparcia.

[3] i [4] - Dopuszcza się również osoby świadczące usługi na prowadzenie zajęć dydaktycznych na UJ na podstawie umowy cywilnoprawnej. Umowa taka musi być zawarta na czas określony niezbędny do spełnienia warunków rekrutacji tj.: niniejsza umowa musi obejmować okres udziału w Projekcie i trwać co najmniej 3 miesiące po udzieleniu wsparcia. 

[5] - Dopuszcza się formę zdalną określoną w §4 ust. 4n.

Załączniki:

Szkolenie z zakresu wykorzystania bezpłatnego oprogramowania wspierającego studentów i pracowników:

Załącznik nr 1: Formularz rekrutacyjny - wzór

Załącznik nr 1a: Oświadczenie Kandydata Projektu - Klauzula Informacyjna- wzór

Załącznik 1b: Efekty kształcenia

Załącznik nr 2: Oświadczenie Uczestnika Projektu – wzór

Załącznik nr 3: Oświadczenie o przystąpieniu do Projektu – wzór

Załącznik nr 4: Deklaracja uczestnictwa w Projekcie – wzór

Szkolenie z zakresu dostosowania materiałów dydaktycznych do potrzeb osób z niepełnosprawnością wzroku:

Załącznik nr 1: Formularz rekrutacyjny - wzór

Załącznik nr 1a: Oświadczenie Kandydata Projektu - Klauzula Informacyjna- wzór

Załącznik 1b: Efekty kształcenia

Załącznik nr 2: Oświadczenie Uczestnika Projektu – wzór

Załącznik nr 3: Oświadczenie o przystąpieniu do Projektu – wzór

Załącznik nr 4: Deklaracja uczestnictwa w Projekcie – wzór